Instagram připravuje profily pro firmy

V březnu letošního roku se začalo spekulovat o tom, že sociální síť Instagram pracuje na atraktivních funkcích a užitečných nástrojích, včetně speciálních profilů pro značky a firmy. Změnami chce přilákat více inzerentů. Objevily se první snímky toho, jak by měly firemní profily vypadat, respektive jak vypadají aktuálně v testovací fázi.

Firemní profily budou obsahovat celou řadu novinek. Velice užitečné je tlačítko Contact, přes které budou moci zákazníci se značkou komunikovat. A všechny značky se budou rozřazovat do kategorií.

instabrand1

Takhle by mohly vypadat profily pro značky a firmy na Instagramu.

Abyste si porovnali, jaké změny pravděpodobně nastanou, můžete se podívat na aktuální profil beze změn.

instabrand2

Ukázka změn na firemním profilu

Po kliknutí na tlačítko Contact se zobrazí nabídka s možnostmi, jak navázat se značkou kontakt. Uživatel si může vybrat ze dvou možností, a to Get Directions (navigace do nejbližší prodejny) a E-mail. V budoucnosti by se mohly objevit i další možnosti kontaktu, například přes Facebook Messenger.

instabrand3

Uživatel bude moci značku kontaktovat e-mailem anebo si najít nejbližší provozovnu.

Když uživatel klikne na Get Directions, dostane se do aplikace Mapy, ve které je poloha provozovny zvýrazněná.

instabrand4

Get Directions dostane uživatele do aplikace s mapami.

Rozdělení značek do kategorií podle oblasti podnikání je další novinkou firemních profilů na Instagramu. Kategorie se zobrazují přímo pod názvem profilu. Uživatel tedy ihned uvidí, jaké oblasti se daná firma věnuje.

instabrand5

Značky a firmy budou rozdělené do kategorií.

Výše uvedené funkce se aktuálně testují na úzké skupině uživatelů. Plošné spuštění je plánováno během několika následujících měsíců.

Zdroj / Foto: Social Media Today

Komentáře

Nahoru