Inveo kupuje službu DODO, a tak otevírá nové příležitosti v oblasti outsourcingu e-commerce
Pro e-commerce akcelerátor Inveo byl přelom roku významný, neboť uskutečnil akvizici na pomezí e-commerce a logistiky. Od skupiny KKCG zakoupil stoprocentní podíl ve službě DODO, která před rokem začínala jako B2C služba. Nicméně důležité postavení má v současné době i v B2B segmentu, kde zajišťuje kvalitní a zodpovědnou obsluhu poslední míle pro e-shopy a online služby. V březnu bude akvizice dokončená, tudíž budou sloučeny týmy a procesy.
Inveo touto akvizicí dokáže naplnit svou strategii 360° e-commerce. Portfolio společnosti zahrnuje vývoj a správu e-shopů na bázi revenue-share, řešení directmailingové komunikace nebo analýz a plánování a realizaci výkonnostních kampaní. Služba DODO zajistí logistické potřeby pomocí vyškoleného personálu, který se přizpůsobí potřebám daného e-commerce subjektu.
Akvizicí DODO společnost Inveo své portfolio služeb rozšiřuje, přičemž dokáže poskytnout řešení i pro nové businessové projekty.
„Nově jsme schopni ještě více provázat online a offline aktivity stávajících klientů. Zároveň se však s pomocí DODO chceme zaměřit také na akceleraci výkonu při řešení poslední míle u dalších služeb. V tomto ohledu již probíhá testování s několika klíčovými hráči českého e-shopového a food-delivery trhu,“ uvádí Michal Menšík, CEO Inveo.
DODO je flexibilní osobní asistenční a kurýrní služba, která v B2C segmentu slouží zejména top manažerům, produkčním, matkám na mateřské, ale také studentům nebo v České republice žijícím cizincům. V řádech desítek minut dokáže vyřešit jakýkoliv problém, a to na základě objednávky pomocí SMS či Facebook Messengeru. Zajistí dovoz čerstvé pizzy, nákup kancelářských potřeb i vyzvednutí obleku z čistírny. V segmentu B2B funguje jako spolehlivé a feedback-friendly řešení poslední míle.
Zdroj: Tisková zpráva
Komentáře