Inzerce: Jak poznáte kvalitní webhosting pro vaše domény?

Inzerce: Jak poznáte kvalitní webhosting pro vaše domény?

Řekněme si nyní několik věcí, které by měl mít kvalitní a dobrý webhosting.

1. Vyhrazená velikost místa na disku

Tento údaj je velmi důležitý, poněvadž nám udává, kolik prostoru budeme mít pro svou prezentaci, emaily, databáze, FTP. Standardem se dnes rozumí 4GB. Webhosting WebSupport nabízí několik variant webhostingových balíků ze kterých je možné pořídit např. skutečně neomezený prostor na disku za cenu 99Kč/měsíc. Nejste tedy limitováni omezením co se prostoru týče a pro své domény.

2. Statistiky AWstats

Tento zajímavý nástroj vám dává k dispozici podrobně statistiky o návštěvnosti Vašich stránek. Pokud jsou tedy pro vás statistiky důležité, nejdříve se informujte, jestli je konkr. poskytovatel nabízí. Menší poznámka: AWstats je zdarma. U WebSupport webhostingu máte tuto službu zdarma ke každému webhostingu.

3. Připojení k databázi pomocí klienta

Pokud máte komerční licenci na některého databázového klienta, informujte se u poskytovatele, či je možnost se pomocí tohoto klienta připojit ke své databázi. Ne každý poskytovatel tuto možnost nabízí. Pokud si zakoupíte webhostingový program a nakonec zjistíte, že se nebudete moci připojit k databázi pomocí klienta, vyhodíte def. peníze za klienta oknem. Hosting WebSupport podporuje připojení k databázi pomocí klienta pomocí pevně dané IP adresy, ze které se budete připojovat.

4. Dostupnost služeb a stabilita

Velmi důležitým parametrem u webhostingu je dostupnost samotných služeb. Pokud provozujete webovou prezentaci a spoléháte se na perfektní dostupnost bez výpadků, informujte se u poskytovatele na 99,99% dostupnost služeb. Na webhosting WebSupport se můžete spolehnout. Garance a stabilita jsou prioritní.

5. Jednoduchost administrace

Základem práce je také jednoduchost administrace. Osobně jsem vyzkoušel několik webhostingových služeb a musím říci, že WebSupport webhosting má administraci velmi jednoduchou, přehlednou a celkově intuitivní.

6. Zákaznická podpora a všeobecný support

Tato věc je pro klienta velmi důležitá. Garance zákaznické podpory by mělo být v žebříčku hodnocení ideálního poskytovatele webhostingů. WebSupport má zákaznický servis na špičkové úrovni, které funguje nepřetržitě od pondělí do pátku od 8:00 do 19:00.

7. Jaké služby jsou automaticky?

Je důležité, zaměřit se na další služby, které by měly být poskytnuty automaticky:

PHP, Ruby on Rail, Python, podpora .htaccess, CRON, úpravy PHP, úpravy DNS -MX, A, SSL, dále pak FTP, podpora CMS (WordPress, Joomla, Drupal, atd.). Dále je nutné zohlednit podporu poštovních protokolů POP3, IMAP, SMTP (i v zabezpečené verzi), Webclient, doménový koš, automatické odpovědi, antivirus, antispam, mail konference (mailinglist) a z nastavení databází uvedu MySQL, online přístup k zálohám a zálohování všeobecně v intervalu 24 hodin.

Přesně tyto služby WebSupport webhosting nabízí a díky zákaznické podpoře můžete získat i cenné informace, se kterými si nevíte rady.

8. Registrace domén

Registrace Vašich domén je pro webhosting nezbytná. U mnoha poskytovatelů je tato věc otázkou několika hodin. WebSupport však tento krok minimalizoval na minuty. Tj. registrace domén a zřízení webhostingu je opravdu snadná.

Správný provozovatel hostingu by se měl vyznačovat

Bezpečností - vše šifrované, bezpečně nastavené.

Rychlostí – konektivita přímo do NIX, SIX.

Bezvadným helpdeskem.

Přátelským přístupem – tj. když se vyskytne nějaký nestandardní požadavek, tak nestrčit hlavu do písku a s klientem ho co nejlépe vyřešit, nabídnout vstřícnost.

Placená inzerce na magazínu Objevit.cz. V případě zájmu o reklamní články, či jiný způsob reklamy nás informujte.

Komentáře

  • Enzo

Nahoru