INZERCE: Jak začít byznys?

INZERCE:  Jak začít byznys?

Když vidíte někoho úspěšného, napadá vás někdy, jak se vlastně tak úspěšným stal? Kdo ho inspiroval? Od koho se učil? Jak začínal? Které neúspěchy ho potkaly? A mohli bychom tu jmenovat spoustu dalších otázek. Začátky nebývají lehké, ať už začínáte s čímkoliv.

Investorka Margareta Křížová je jednou ze zakládajících partnerek CEAG, kde se stará o sekci obchodních služeb, marketingu a obchodního rozvoje. Je zodpovědná za strategii a poradenství v rámci fúzí a akvizic. Je ideálním příkladem úspěšné ženy. Jak k takovému úspěchu dospěla?

Díky dobrým znalostem češtiny i angličtiny mohla vystudovat Školu mezinárodních a veřejných vztahů a zvládla projít i programem Masters of Business Administration na ESCEM School of Business and Management/University of New York/Prague.

Snažte se a buďte trpěliví

Nicméně vzdělání je pouze jedna část. Můžete mít sebelepší školu, ale pokud nebudete schopní, máte docela smůlu. Pokud chcete v životě něco dokázat, budete si muset projít podobnými začátky, které zvládla i Margareta Křížová. V roce 1993 si se svou americkou kolegyní pořídila dva notebooky a jednu pevnou telefonní linku. Uvažte, že tehdy to bylo opravdu něco – prakticky naprostý luxus. To ovšem neznamená, že měla automaticky luxusní práci. Ne. Překládala, vystavovala faktury, zvedala telefony a vařila kafe. Prakticky si hrála na sekretářku. Jenže se mezitím s otevřenou pusou zírala na svou chytrou americkou kolegyni. A dnes jiní lidé vidí vzor v ní.

Margareta Křížová se o svůj příběh občas někde podělí a poradí vám spoustu informací, které by se vám do začátku mohly hodit. Vystoupila například jako řečník na Barcamp Brno v roce 2012. Objevila se i na konferenci Equal Pay Day 2014. Televize Motiv8 tam s ní natočila krátký rozhovor. Určitě se na něj tady mrkněte, protože tam Margareta mluví právě o začátcích a o tom, jaké to je rozjíždět byznys.

Prostě se inspirujte! Začněte věřit, že něco dokážete, a pusťte se do toho.

Placená inzerce na magazínu Objevit.cz. V případě zájmu o reklamní články, či jiný způsob reklamy nás informujte.

Komentáře

Nahoru