Dnes vyšlo 1 článků

INZERCE: Konečně zimní pneumatiky přizpůsobené středoevropské zimě

Zimní pneumatiky. Spousta řidičů si v posledních letech láme hlavu nad tím, proč vůbec letní a zimní pneumatiky rozlišujeme. S trochou nadsázky lze totiž říci, že by nám bohatě stačily jedny. Vždyť pořádnou zimu jsme v našich krajích už pár let nezažili.

Ano, teď sice máme teprve letní měsíce, kdy se válíme u vody, a nikdo vás nechce strašit se zimou. Ale jak jistě sami víte, uteče to rychle. Proto se už teď na našich trzích mluví o favoritu pro sezónu 2014/2015. Od zimní pneumatiky Michelin Alpin 5 se očekává, že bude nejprodávanější.

Na sníh, ale i pro zimu bez sněhu

Francouzský Michelin myslí i na nás, kteří žijeme ve střední Evropě, a své nové zimní pneu právě tomu přizpůsobil. Alpin 5 je ideální pneumatikou pro mokré a studené silnice. Na její výrobu byla použita inovativní směs Helio Compoud a ve směsi se nachází takzvané funkční elastomery. Díky tomu všemu se pneumatika chlubí vynikající přilnavostí. A to je přesně to, co v zimních měsících potřebujete.

V zimě totiž není problém ve sněhu. Podle průzkumů se až 95 procent všech zimních nehod nestane na zasněžených silnicích. Problémové jsou buď mokré nebo naopak suché silnice. A právě na ty se pneumatiky Michelin Alpin 5 zaměřují.

Michelin ALPIN 5

Michelin Alpin 5 nezklame na sněhu, na mokré ani na suché vozovce.

Zároveň vás ale nezklamou ani ve sněhu. Díky výrazně hlubokým prořezaným šípovitým drážkám mají perfektní záběr, takže se vůbec nemusíte bát nějakého uklouznutí. Jedná se o takzvaný Caterpilar efekt. Ano, Caterpilar je přesně ta firma, která je často označována zkratkou CAT a která vyrábí bagry. Drážky se k bagrům dají snadno přirovnat. Úplně stejně se totiž zakousnou do sněhu a vy nemáte šanci uklouznout. A pokud je sníh náhodou tvrdší, přijdou na řadu jemnější lamely. Těch je na pneumatice rovněž dostatek.

Další důvody, proč má šanci uspět

Dalším kritériem, které vás při výběru zimních pneumatik může zajímat, jsou drážky pro odvod vody. Sníh se za jízdy pod koly samozřejmě rozpouští a vzniklou vodu je nutno někam odvést. Proto jsou na boku pneu Alpin 5 drážky s progresivním tvarováním.

Z dalších předností této pneumatiky od Michelinu bychom mohli jmenovat novou technologii Stabilgrip. Ta, ve zkratce řečeno, umožňuje přesnou odezvu řízení. A pak tu máme ještě takový malý, ale významný bonus. Dnes se hodně hraje i na komfort, proto se na něj velmi dbalo i při výrobě Alpin 5. Podařilo se u ní významně snížit hlučnost. Dokonce natolik, že to odborníci oceňovali již na prvních předváděcích testech.

Pneumatika by prý měla být určena pro provoz od října do dubna. Ať už sněží, nebo vidíte jen černou vozovku. Tak uvidíme, jak se jí v nadcházející sezoně povede.

Placená inzerce na magazínu Objevit.cz. V případě zájmu o reklamní články, či jiný způsob reklamy nás informujte.

Komentáře

Nahoru