Inzerce: Za telemarketingem se skrývá řada služeb

Telemarketing zná jistě každý z nás, ale pravděpodobně pouze v jednom jediném světle. Na mysli máme takzvaný aktivní telemarketing, kdy dochází především k nabízení produktů a jejich prodeji prostřednictvím telefonu. Za tímto slovem se však schovává i řada dalších služeb, a po kterých jsme možná neměli ani tušení, a přitom je využívá řada firem. Těm se totiž vyplatí využívat externí call centrum k tomu, aby se postaralo o řadu jejich potřeb. Především je to zákaznická péče, kterou mohou externí call centra velmi dobře suplovat.

Jedničkou v tomto oboru je zcela jistě společnost Unicall, které má své pobočky nejenom na území České republiky, ale i v dalších oblastech Skandinávie a střední a východní Evropy. Na toto call centrum se obracejí skuteční giganti z řad finanční, energetiky, nebo telekomunikací. A těm může nabídnout své služby, mezi které patří jak telefonní prodej, tak i pasivní telemarketing, prostřednictvím kterého jsou vyřizovány potřeby zákazníků. UniCall působí na našem trhu od roku 2006, a je tak považován za kvalitního zaměstnavatele a za společnost se skvělým zázemím, službami a všemi procesy.

Pokud právě vy uvažujete nad tím, že byste pro svou firmu zřídili zákaznické linky, je mnohem efektivnějším řešením využít právě služeb call centra, než školit vlastní lidi a zajišťovat kompletní technologie nutné pro bezproblémové služby. Mimo to můžete call centrum, tedy v tomto případě zmíněný UniCall využít i pro nastíněný prodej po telefonu, a to nejenom zboží, ale i služeb. A pokud nechcete přímo prodávat, ale přece jenom chcete získat potenciálního zákazníka, můžete služby využít pro sjednání schůzek, na které poté osobně dorazí váš obchodní zástupce. To vše jsou možnosti, které moderní a špičkové call centrum nabízí, a to v dokonalé kvalitě. A i vy, a to ať už jste velká nebo menší firma, můžete jeho služeb využít. A pokud zvolíte UniCall, litovat rozhodně nebudete.

Komentáře

Nahoru