Dnes vyšlo 1 článků

Jak by měla vypadat vaše webová stránka?

Jak by měla vypadat vaše webová stránka?

Přemýšleli jste se někdy nad tím, proč jsou některé stránky navštěvované častěji než jiné? Všechno má svůj důvod. Pokud chcete vytvořit poutavou stránku, na kterou by lidé rádi chodili, měli byste si přečíst tento článek. Dozvíte se, co by měla zajímavá webová stránka obsahovat. Tím docílíte, že se návštěvníci na vaši stránku vrátí i v budoucnu.

Hlavně noví návštěvníci, kteří stránku neznají a neumí se v ní orientovat, mají spoustu otázek, na které potřebují znát odpovědi. Pokud jim stránka neposkytne dostatek informací, je velká pravděpodobnost, že se na ni už nevrátí.

Na co se návštěvníci často ptají?

  • Kde je vyhledávání? – Stačí zadat hledaný výraz a návštěvník najde to, co potřebuje.
  • Kde je navigace stránky (sitemap)? – Pomocí sitemap návštěvník vidí rozložení stránky, a tak rychle najde to, co potřebuje.
  • Máte účet na Facebooku, Twitteru nebo jiné sociální síti? – Je to nutné nejen za účelem toho, aby se návštěvník stal vašim fanouškem, ale také může vidět, kolik má fanoušků vaše stránka a jaké jsou na ni odezvy.
  • Máte nějaký blog? – Něco, kde si bude moci přečíst zajímavosti nebo novinky.
  • Kde jsou informace o firmě? – Důležité je zveřejnit firemní údaje, vyplývá to i ze zákona, taktéž e-mail a telefon, pro pohodlí zákazníka můžete přidat i mapu se sídlem firmy nebo pobočkami.
  • Jaké jsou vaše reference? A jaké ceny? – Pokud nabízíte služby, zákazník chce vědět, co od vás může čekat a za jakou cenu. Pokud nenabídnete seznam referencí, zákazníka to může hned odradit. Ceník je také důležitý a mnohdy na stránkách chybí.
  • Jaké je hodnocení vašich služeb? – Návštěvníci by si to mohli přečíst přímo v referencích, ale také je dobré mít reference mimo vlastní stránky, tyto reference jsou často důvěryhodnější.
  • Jsou popisy u produktů a služeb dostatečné? – U produktů nebo služeb je třeba uvést co nejpřesnější informace. Zákazník si pak umí přesně představit, o co se jedná a zda je to ten produkt nebo služba, kterou hledá.
  • Jaké jsou obchodní podmínky? – Ty by měly obsahovat všechny informace, které jsou potřebné, jedná se o informace o dopravě, reklamaci, vrácení zboží, platební podmínky nebo informace o ochraně osobních údajů.
  • Je zboží na skladě? Kdy bude doručeno? Jak produkty vypadají?
  • Doručujete do zahraničí? – Pokud ano, určete přesné podmínky a uveďte co nejpřesnější informace o doručování do zahraničí.
  • Proč právě vy? V čem jste jiný, odlišný od konkurence? – Dejte zákazníkům najevo, že vy jste tím správným místem pro nákup produktů nebo zakoupení služeb. Napište jim vše důležité o vás, co by je mohlo přesvědčit.
  • Je stránka bezpečná? Jste důvěryhodný obchod?

To je několik podstatných bodů, na které byste neměli na svých webových stránkách zapomínat, protože pokud budou opomenuty, můžete přijít o velké množství potenciálních zákazníků. Samozřejmě, ne všechny body platí na všechny stránky. Pokud máte například osobní blog, nemáte ani důvod udávat nějaké produkty.

Tento článek vám přinesl informace o tom, co by měly obsahovat dobré webové stránky, aby si získaly pozornost zákazníků. Doufám, že vám alespoň některé body pomohou a dokážete si tak zdokonalit své webové stránky.

Komentáře

Nahoru