Jak docenit své zaměstnance? Volte dárky praktické a originální!

Denně se marketingoví poradci potýkají s problémy, jak nejlépe propagovat svou firmu a jak náležitě docenit loajality a píle svých zaměstnanců. Existuje nesčetné množství řešení, jak firmu propagovat a zároveň tak i ocenit své zaměstnance. Nejčastěji to bývá nějaká tužka či blok s reklamním logem společnosti. Ale nenudí vás to?

My pro vás dneska máme trošku originálnější a zároveň efektivnější řešení (především tedy pro ženy). Než však přejdeme k detailům, měli bychom se zamyslet nad tím, co si od vyžadovaného předmětu slibujeme.

3 věci, na které bychom při výběru reklamního dárku měli myslet

Neměla by to být kravina. Omluvte mě, že to takhle říkám, ale je to pravda. Zaměstnanec chce něco praktického, ne že dostane nějakou doslova “hračku”, na kterou jen výrobci plácli logo firmy. Chce něco pěkného a užitečného, když se to zadaří, máte jeho náklonnost.

Vynikající forma propagace. V prvním bodu jsem již zmínil, že by ten dárek měl být trochu smysluplný. Tenhle bod trošku navazuje, protože, když se podaří vybrat skutečně cool dárek, lidi ho budou všude ukazovat. A to je právě dokonalá propagace pro vás či vaši firmu.

Cena. Asi je zbytečnost utrácet za dárky polovinu ročního výdělku. Musíte myslet na to, že dárek by měl dosahovat jisté kvality, ale i jisté cenové relace. Hledejte dodavatele, kteří budou myslet ve váš prospěch. Ne naopak – jak vás co nejvíce obrat.

Už žádný stereotypní dárek od firmy, doopravdy něco cool!

Cíle, jak by měl dárek vypadat, jsme si již stanovili. Nyní k tomu, co koupit. Nejdříve se však podívejme na dárky, které dává pomalu každá druhá firma. To jsou hrnky, tužky, bloky, kalendáře a další “zajímavé” věcičky. Pokud chcete doopravdy zaujmout, berte něco doopravdy zajímavějšího - reklamní kosmetika, zážitky či nějakou formu vzdělávání.

Reklamní kosmetika - opravdu originální dárek

Reklamní kosmetika – vskutku originální dárek

Reklamní kosmetika a její výhody

Kdo kdy slyšel, že by mi firma koupila balzám s jejím logem? A to je to přesně to co chcete. Protože, čím se budete chlubit víc? Tím, že vám firma dala tužku s logem? Nebo, že vám dali opravdu luxusní šampon nebo tělové mléko. Nespornou výhodou také bývá, že dodavatelé této kosmetiky volí originální reklamní balení. Stručně však k výhodám – je to praktické, vždy to můžete mít u sebe, silně reprezentativní a kvalitní.

Zážitky či nějaká forma vzdělávání

Pokud už chcete investovat více peněz do svých lidí, zkuste jim koupit nějaký zážitek. Pozor však, aby si to nevynaložili špatně. Když šéf koupí zaměstnanci seskok padákem, může si pak zaměstnanec myslet dvě věci – má padáka anebo, že se ho chce šéf zbavit. Volte nějaký decentní zážitek, který ho jen utvrdí v tom, že vy jste ta nejlepší firma na trhu.

Dalším bodem je forma vzdělávání. Pokud u vás pracují lidi, kteří si do životopisu dobrovolně napsali: “Rád se učím novým věcem.” Máte takřka vyhráno. Těmto lidem můžete zaplatit nějaký zajímavý kurz a věřte, že vám po čase poděkují, že se naučili něčemu novému.

Resumé na závěr

Nad dárky pro zaměstnance trošku přemýšlejte. Volte dárky praktické, ne opravdické blbosti, na které se jim doma bude prášit. Zkuste a uvidíte, třeba jim reklamní balzám udělá radost!

Vybírá jen ta nejlepší témata a snaží se psát tak, aby to lidi bavilo. Nezastavuje se před ničím, na rozhovory bere suprové lidi. Řídí se heslem "Per aspera ad astra", tedy "Přes překážky ke hvězdám".

Komentáře

Nahoru