Jak mohou vaší společnosti pomoct reklamní předměty?

Možná tomu nevěříte, ale reklamní předměty mohou vaší firmě skutečně pomoct. Je to drobná investice, ale poskytne často lepší výsledky než vysoké útraty za billboardy a podobné větší akce. Ano, třeba těch billboardů si všimne spousta lidí, kteří kolem nich projedou, ale jsou mnohem dražší a objeví se pouze na jednom místě. Propagační výrobky mohou vaši firmu propagovat mnoha způsoby, které by vás ani nenapadly.

Tady je pár myšlenek, o kterých byste měli popřemýšlet, pokud reklamní předměty zvažujete:

Mnohem větší dosah. Třeba taková propiska je skutečně malou investicí a je malá i velikostně. Například se snadno ztratí. Ale v tom to právě je. Dostane se i tam, kde o vaší společnosti v životě neslyšeli.

Denní připomenutí. Některé věci, jako jsou kalendáře nebo přívěsky na klíče, vidí osoby, kterým je dáte, každý den. Tím si vaši firmu podvědomě uloží do paměti a pak si na vás vzpomenou, když bude potřeba.

Chodící billboardy. Napadlo vás někdy, proč tolik firem rozdává trička a čepice? Je to propagace dva v jednom. Stejně jako si bude vaši firmu neustále připomínat osoba nosící tričko nebo čepici, budou se jí zabývat i lidé, kteří osobu v oblečení uvidí. Dokážete najít jinou takhle levnou a účinnou investici?

Dobrá vůle. Zvažte, že opravdu levné reklamní předměty budete dávat k dispozici pro různé účely výměnou za to, že vás zmíní jako sponzora. Získáte potenciální zákazníky a ještě budete vypadat jako slušná firma, která určitě dobře prosperuje, když si může dovolit rozdávat.

Firemní dárky. Pokud máte nějaké speciální klienty či speciální potenciální klienty, možná by nemusela stačit tužka nebo tričko. Co takhle zvážit třeba dárkovou kosmetickou kazetu nebo něco jiného, co by na lidi udělalo dojem a trvale se jim zapsalo do paměti.

Odměny zaměstnancům. Ne všechny propagační výrobky je třeba použít pro reklamu. Můžete je využít i pro motivaci zaměstnanců nebo připomenutí vydařených firemních večírků. Je potřeba si uvědomit, že spokojený zaměstnanec je produktivnější. A to, že máte malou firmu, neznamená, že si nemůžete dovolit zaměstnance čas od času odměňovat.

A kde nechat reklamní předměty vyrobit? Záleží na tom, co přesně potřebujete, protože podle toho se liší i technologie, jakou se natiskne logo vaší firmy. Mrkněte třeba sem, kde máte hezky popsané různé techniky provedení reklamních předmětů.

Foto: flickr

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru