Jak Nivea shání nové klienty? Předstírá, že jsou teroristi

Je to virální video, není to virální video… Marketingové oddělení Nivey každopádně zvolilo hodně netradiční způsob, jak oslovit nové zákazníky. Představte si, že sedíte na letišti a v klidu čekáte na svůj spoj. Proti vám se usadí člověk s novinami a vy ke svému úžasu spatříte svůj obličej na titulní straně. A věci už pak jdou hodně rychle z kopce…

A poznámka k zamyšlení – schválně, jestli šokovaným pasažérům následně dovolili vzít si deodorant až na palubu letadla… Navíc osobně bych spíš na produkty Nivea zanevřel, než abych je začal denně používat a doporučoval je známým.

Komentáře

  • lobusko

    podla mna strasna blbost

    • Patrick

      mMožná blbost ale zafungovalo to píše se o tom všude

Nahoru