Dnes vyšlo 1 článků

Jak si daří projektu „Megabyznys“ dnes?

Co se týče českého podnikání, jsme poměrně konzervativní. Bojíme se změn a bojíme se nových věcí. Unikátním příkladem je třeba takové podnikání na Amazonu, které v poslední době nachází na internetových diskuzí poměrně rozporuplné názory. Můžete tedy vydělat na Amazonu? Nebo naopak?

O internetovém obchodu Amazon jsme již jednou v takové souvislosti psali. Bylo to tehdy, když se spustila masivní reklamní kampaň pod hlavičkou Honzy Furiše a Zdeňka Steinera, kteří začali propagovat svůj hvězdný byznys. Lákali příznivce na event zvaný Megabyznys, který je měl naučit, jak přežít na Amazonu a jak začít vydělávat slušné peníze.

Učí lidi, jak prodávat na největším internetovém obchodu světa

Učí lidi, jak prodávat na největším internetovém obchodu světa

Zní to celkem pohádkově, sedět doma u počítače a vydělávat statisíce. V tu samou dobu, kdy Honza a Zdeněk propagovali svou akci, probíhala současně i antikampaň, která tvrdila naprostý opak toho, co kluci učí a co se snaží prosadit. A především útočila na cenu celého kurzu Megabyznys, která přesáhla 70 tisíc korun. I přes to se Honza a Zdeněk dali do práce, budovali svůj hvězdný byznys a pomáhali ostatním (svům studentům) růst na Amazonu. A kde jsou dnes?

Máme tu 12. prosinec, sobota jako každá jiná. Zatímco se všichni doma právě teď dívají na filmy s vánoční tématikou, studenti programu Megabyznys sedí v přízemí Hotelu Barceló v Brně, kde probíhá jeden z workshopů pro lidi z Megabyznysu.

Maximalizujte své prodeje za minimální čas

Vzhledem k tomu, že Amazon je dost nestabilní podloží, musíte občas udělat něco pro svůj úspěch. A právě to se tu dnes řeší, jak pomocí sociálních sítí pomoci svému byznysu a nastartovat tak přirozené prodeje na Amazonu. Díky Facebooku jsme totiž schopni fungovat jako jakési “zákaznické centrum”, podporovat svůj produkt, získat kupu referencí od spokojených klientů a v neposlední řadě zvýšit Amazon ranking.

Tohle všechno vede jen k organickému výdělku a pravidelnému cashflow. Další blok prezentací se věnuje spíše propagaci na samotném Facebooku, tj. jak založit reklamu, jak správně cílit na vybraný okruh lidí a jak nejefektivněji snížit cenu za proklik, která je pro nás prioritou číslo jedna.

Další blok prezentací se věnuje všemu, co je důležité pro chod naší propagace, to znamená obrázek (produktové fotografie, grafiky) a následně i magnetický text, který donutí zákazníka k akci. Kromě toho se účastníci workshopu seznamují s pojmy jako “landing page” (tedy se záchytnou stránkou) a jak ji efektivně využít při svém podnikání ve vodách nestálého Amazonu.

Jak to celé dopadlo?

Dá se víceméně řici, že největší část celého eventu zabraly dotazy. Hodně se lidé zajímali o finanční stránku celé věci, o účetnictví a daně. Kluci si však dali práci a na každý dotaz řádně odpověděli. Prezentace se povedly, je pravda, že o Facebooku a jeho reklamě by se dalo mluvit hodiny a hodiny. Vzhledem k tomu, že nikdo z účastníků kurzů není PPC specialista anebo specialista sociálních médií, byly některé věci probrány hodně povrchově. Ale i tak, přínos to mělo a určitě lze hodnotit jen kladně.

Vybírá jen ta nejlepší témata a snaží se psát tak, aby to lidi bavilo. Nezastavuje se před ničím, na rozhovory bere suprové lidi. Řídí se heslem "Per aspera ad astra", tedy "Přes překážky ke hvězdám".

Komentáře

Nahoru