Jak si rozjet úspěšný autoservis? Nebojte se rizika

Řada automechaniků si po dostudování přeje mít vlastní autoservis. Avšak chybí jim jediné - odvaha. Možná budete namítat, že podstatné jsou také finanční prostředky, ale ty si většinou mladý kluk sežene rychle, spíše jde o to, že v těchto případech velmi často vystupuje nejistota a strach.

Budu úspěšný? A co zákazníci, kde získám? A co když něco zvorám? Toto jsou běžné otázky, které si při začátku položí každý. Zeptejte se klidně některých úspěšných automechaniků, ti vám to potvrdí. Ale co právě je proslavilo? Proč se zrovna oni stali těmi nejlepšími v oboru a teďka k nim lidé vozí na opravu auta těch nejluxusnějších značek?

Ti nejlepší udělali pro úspěch maximum

Odpověď bude stejná jako na začátku, věděli, že mají talent. Riskovali a pro úspěch udělali maximum. Takovým ukázkovým příkladem, jak rozjet úspěšný autoservis je AUTO KADLEC, která má tradici již patnáctým rokem. Tento autoservis totiž razí heslo „kvalita, rychlost, spokojenost zákazníka a především poctivost“, což je motto, které dělá tento autoservis úspěšným. Proto také stále zmiňovanému autoservisu roste počet spokojených klientů.

Pro autoservis je důležitá odbornost

Co je dále pro autoservis důležité? Vzdělání. Zmíníme opět autoservis AUTO KADLEC, kde si rozšiřují každý rok profesní odbornost prostřednictvím školení diagnostických systémů komfortní elektrotechniky, mechanických postupů atd. Snaží se tak udržet náskok před konkurencí, být těmi nejlepšími a nabízet tak svým klientů doopravdy nadstandardní služby.

Čemu by se měl úspěšný autoservis věnovat a co by měl nabízet?

Každý dobrý autoservis by měl nabízet také dobré služby. Mezi oblíbené u AUTO KADLEC patří především kontrola nových vozidel v záruce, oprava havarovaných vozidel (v těchto případech jsou ochotni půjčit náhradní vozidlo). Dále za zmínku stojí kompletní vyřízení pojistné události od odtažení vozidla až po opravu, což se hodí, když si vezmete, že účastník nehody je nervově hodně špatně a nemá myšlenky na vyřizování formalit. Prostě a jistě, zájmem každého správného autoservisu by mělo být nabídnout nejlepší služby a kvalitní práci.

 

Vybírá jen ta nejlepší témata a snaží se psát tak, aby to lidi bavilo. Nezastavuje se před ničím, na rozhovory bere suprové lidi. Řídí se heslem "Per aspera ad astra", tedy "Přes překážky ke hvězdám".

Komentáře

Nahoru