Jak vidí reklamu na Facebooku uživatelé

Jak vidí reklamu na Facebooku uživatelé

Polovina  (53,3 %) dotázaných lidí se k otázce, jestli jim vadí reklama na Facebooku,  postavili neutrálně.  Pouhých 6,2 % uvedlo, že jsou s reklamou spokojeni a 40% dotázaných uživatelů vidí schopnost zviditelnit svůj produkt na sociální sítě negativně. Protože lidí, co se jim reklama nelíbí, je dá se říci dost, tak průzkum zjišťoval konkrétní otázky:

„Jaké reklamy máte nejméně rádi?“ Nejčastějšími odpověďmi byly ty reklamy, které vás přesměrují z Facebooku pryč na jiné stránky.

Nejlépe skončily reklamy na like stránky, nebo události. Takže pokud si budete chtít zřídit reklamu na Facebooku, tak byste se měli řídit dle toho to výzkumu. Uživatelé neradi přecházejí  na jiné stránky, proto byste se měli držet v rámci Facebooku a odkazovat na like stránky, skupiny a události. Pokud byste se rozhodli udělat reklamu přímo na jiné stránky, tak je pro vás nejlepší ji odkazovat přes like stránku.

Nejméně oblíbené reklamy jsou na seznamky

Aby průzkum uvedl něco konkrétního, tak se dotazoval na  určité typy obchodních sdělení, který je na sociální síti nejčastěji.  A to pět skupin : seznamky, pracovní a vzdělávací portály, jídlo a pití, hry, filmy a televizní programy. Uživatelů se ptali: „ Které reklamy jsou nejméně oblíbené?“

Na tuto otázku zvolila jako odpověď  Seznamku více jak polovina dotázaných.

V oblasti informatiky se zajímá o počítačovou grafiku. Spolupracuje s HC Oceláři Třinec a tvoří wallpapery pro jejich stránky a potisky do Fanshopu. Také spravuje web strakonického hokeje a je majitelem portálu o hokejové krajské lize. Dále se zajímá o první pomoc, kterou studuje více jak pět let a stará se o první pomoc ve škole. Navštěvuje střední a jazykovou školu ve Volyni, studuje obor přírodovědné lyceum.

Komentáře

Nahoru