Jak vypadá vrchol trapnosti? Na Podtácku s Pavlem Čtvrtníčkem od Gambrinusu

Jsou reklamy, které jsou vtipné. A pak jsou ty méně vtipné, jež se stávají spíše trapnými. Tohle je názorný příklad. Pavel Čtvrtníček zaprodal duši Gambrinusu a takhle to dopadlo. Lámu se v pase. A plácám se rukou do čela. To skutečně v Čechách neumíme natočit nějakou reklamu, na kterou se dá dívat?

Pokud si myslíte, že pouze tento díl se nepovedl, tak se podívejte na další reklamy od Gambáče. Jsou všechny stejné. Stejně trapné. Na zadek se z nich neposadíte. A i když je mi jasné, že se právě spolupodílím tímto článkem na šíření tohoto reklamního pekla, tak si nemohu pomoci.

Takhle se podle mě reklama nedělá. Takhle blbě by to nenatočili ani v Bradavicích. By z toho jeden vzteky vojel dort.

Komentáře

Nahoru