Jaká klíčová slova na Googlu byla v roce 2015 nejdražší?

Vyhledávač Google v první polovině roku 2015 (za první a druhé čtvrtletí) shrábnul téměř 35 miliard dolarů. Meziroční nárůst příjmů je 11 %. Do systému Google AdWords inzerenti naléli miliardy dolarů. K dispozici jsou miliardy klíčových slov a ceny za proklik se razantně liší. Některá klíčová slova stojí několik centů, jiná i stovky dolarů. Která klíčová slova jsou nejdražší?

V roce 2014 bylo nejdražší klíčové slovo Insurance, za které inzerent zaplatit 54,911 dolarů (cca 1 400 korun). V roce 2015 fráze San Antonio car wreck attorney loňského vítěze převálcovala, neboť inzerent za klíčové slovo San Antonio car wreck attorney zaplatil neuvěřitelných 670,44 dolarů (cca 16 tisíc korun).

Ceny u některých klíčových slov dávají smysl, u jiných překvapily. Portál WebPageFX.com zveřejnil infografiku, která zobrazuje analýzu nejdražších klíčových slov na Googlu za rok 2015.

TOP 10 nejdražších klíčových slov

  1. San Antonio car wreck attorney – 670,44 $
  2. Accident attorney Riverside VA – 626,90 $
  3. Personal injury attorney Colorado – 553,08 $
  4. Top personal injury attorneys – 551,32 $
  5. Motorcycle accident attorney Los Angeles – 551,11 $
  6. Structure settlements – 539,82 $
  7. Car accident attorney Orange Country – 507,54 $
  8. Austin drug rehab – 463,05 $
  9. Orange Country accident attorney – 450,91 $
  10. West Palm beach criminal lawyer – 435,81 $

Ze 100 nejdražších klíčových slov se týká:

  • 78 % práva,
  • 8 % kontaminované vody,
  • 6 % pojištění,
  • 4 % drog a alkoholu (odvykání),
  • 3 % online vzdělávání,
  • 1 % služeb spojených s byznysem.

most-expensive-keywords-infographic

Každý to rád bez pravopisných chyb.

Komentáře

Nahoru