Jaké novinky chystají facebookové stránky?

Na Facebooku se nachází 50 milionů stránek malých podniků. Největší sociální síť při této příležitosti představila majitelům stránek několik překvapivých novinek, které mají usnadnit komunikaci s fanoušky.

„Lidé mohou kontaktovat firmy kdykoliv a odkudkoliv. Nabízíme stránkám nové funkce, které mají zlepšit řízení jejich interakce se zákazníky. Na stránkách se budete snadno starat o veřejné komentáře a soukromé zprávy, které dostáváte od uživatelů. Můžete tak posilnit a udržet silné vzájemné vztahy a zvýšit úspěch svého podnikání,“ prozradil Michael Sharon, produktový manažer pro facebookové stránky.

Nové funkce

  • Můžete si nastavit označení doby, za kterou odpovídáte na soukromé zprávy. Zobrazí se informace, zda odpovídáte v rámci minut, hodin či dnů.
  • Tato doba se objeví také ve vláknech v Messengeru a v okénku chatu na desktopové verzi.
  • Snadno si nastavíte automatickou odpověď, pokud nejste zrovna připojeni k Facebooku. Automatickou odpověď nastavíte v okamžiku vaší nepřítomnosti a může se jednat o poděkování či informaci o tom, že se administrátoři stránky budou brzy zprávou zabývat.
  • Redesignu se dočkal také inbox, ve kterém máte lepší kontext s uživatelem.
  • Pod záložkou Aktivity se nachází nový nástroj poskytující přehled v obdržených komentářích a zprávách.
PagesRedesignedInbox

K zákazníkům si můžete přidávat štítky, například „VIP“.

„Stránky představují v globálním měřítku mobilní řešení, neboť představují ideální způsob, jak se spojit se zákazníky tam, kde jsou nejvíce – na mobilu. Stránky usnadňují firmám a klientům přímou komunikaci. Každý měsíc je na facebookových stránkách zveřejněno 2,5 miliardy komentářů,“ dodala Sheryl Sandberg u svého příspěvku na Facebooku.

PagesRedesignedComments

Lepší přehled v komentářích.

Zdroj / Foto: Facebook

Komentáře

Nahoru