Dnes vyšlo 1 článků

Jaké novinky chystají facebookové stránky?

Na Facebooku se nachází 50 milionů stránek malých podniků. Největší sociální síť při této příležitosti představila majitelům stránek několik překvapivých novinek, které mají usnadnit komunikaci s fanoušky.

„Lidé mohou kontaktovat firmy kdykoliv a odkudkoliv. Nabízíme stránkám nové funkce, které mají zlepšit řízení jejich interakce se zákazníky. Na stránkách se budete snadno starat o veřejné komentáře a soukromé zprávy, které dostáváte od uživatelů. Můžete tak posilnit a udržet silné vzájemné vztahy a zvýšit úspěch svého podnikání,“ prozradil Michael Sharon, produktový manažer pro facebookové stránky.

Nové funkce

  • Můžete si nastavit označení doby, za kterou odpovídáte na soukromé zprávy. Zobrazí se informace, zda odpovídáte v rámci minut, hodin či dnů.
  • Tato doba se objeví také ve vláknech v Messengeru a v okénku chatu na desktopové verzi.
  • Snadno si nastavíte automatickou odpověď, pokud nejste zrovna připojeni k Facebooku. Automatickou odpověď nastavíte v okamžiku vaší nepřítomnosti a může se jednat o poděkování či informaci o tom, že se administrátoři stránky budou brzy zprávou zabývat.
  • Redesignu se dočkal také inbox, ve kterém máte lepší kontext s uživatelem.
  • Pod záložkou Aktivity se nachází nový nástroj poskytující přehled v obdržených komentářích a zprávách.
PagesRedesignedInbox

K zákazníkům si můžete přidávat štítky, například „VIP“.

„Stránky představují v globálním měřítku mobilní řešení, neboť představují ideální způsob, jak se spojit se zákazníky tam, kde jsou nejvíce – na mobilu. Stránky usnadňují firmám a klientům přímou komunikaci. Každý měsíc je na facebookových stránkách zveřejněno 2,5 miliardy komentářů,“ dodala Sheryl Sandberg u svého příspěvku na Facebooku.

PagesRedesignedComments

Lepší přehled v komentářích.

Zdroj / Foto: Facebook

Komentáře

Nahoru