Jan Řežáb ze Socialbakers se umístil v žebříčku amerického Forbesu

Jan Řežáb ze Socialbakers se umístil v žebříčku amerického Forbesu

Spoluzakladatel a šéf Socialbarkers Jan Řežáb se dostal do výběru 30 lidí pod 30 let, který každoročně sestavuje americký časopis Forbes. Na tomto prestižním seznamu se tak poprvé objevilo české jméno.

Prestižní americký časopis zařadil sedmadvacetiletého podnikatele do kategorie Marketing a reklama.

„Být v seznamu Forbes 30 pod 30 je pro mě a pro náš tým velká pocta. Je skvělé, že naše tvrdá práce se Socialbakers začíná být vidět v globálním měřítku,“ cituje Honzu Řežába web českého Forbesu.

Socialbakers láká investory

Socialbakers analyzuje data ze sociálních sítí a poskytuje firmám porovnání úspěšnost použitých strategií. Společnost má více než 300 zaměstnanců a 11 poboček po celém světě. Mezi 2000 zákazníky se nacházejí i taková jména, jako je Microsoft, Danone nebo Lenovo. Nové číslo časopisu vychází 19. ledna. 

Zdroj + foto: forbes.cz

Studentka informatiky, občasná copywriterka, milovnice čokolády. Mezi její zájmy patří on-line marketing, sociální sítě a psaní článků. Na jejím Pinterestu najdete přes 900 fotek, což je pro ni stále málo.

Komentáře

Nahoru