Jan Škrabánek zodpovídá za marketing ve společnosti Zonky

Jan Škrabánek působil v marketingovém oddělení v Kosteleckých uzeninách. A nyní zamířil do finančního světa, přičemž bude zodpovědný za marketingové platformy na půjčování peněz mezi lidmi Zonky.

Jan Škrabánek se v minulosti podílel na realizaci kampaní českých i mezinárodních značek. V jeho portfoliu se nachází například značky Douwe Egberts, Pickwick, Sara Lee, Vitana či už zmíněné Kostelecké uzeniny.

jan škrabánek

Jan Škrabánek, Zdroj: LinkedIn

Pod křídly Jana Škrabánka vznikala kampaň na Poctivou řadu uzenin, které podle výrobce Kostelecké uzeniny obsahují více než 90 % masa. Zhlédnout můžete například televizní reklamu se zpívajícími řezníky, která byla součástí kampaně.

A nyní je Jan Škrabánek součástí týmu společnosti Zonky, která zprostředkovává půjčky mezi fyzickými osobami.

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru