Jebete mainstream? Potom se hodíte na Vysokou školu podnikání v Brně

Soukromé vysoké školy svádí ostrý konkurenční boj s veřejnými vysokými školami. Zaujmout potenciální uchazeče není jednoduché. Vysoká škola podnikání v Brně pojala novou reklamní kampaň po svém. Za pozornost stojí už samotný slogan „Jebat mainstream“. Za doprovodu internetových memů láká studenty, kteří jebou mainstream.  

Statistiky ukazují, že k maturitě se zapsalo 80 281 studentů, přičemž v řádném termínu se k testům dostavilo pouze 65 270 studentů. Písemné maturity nezvládlo 15,7 % studentů. Vysoké školy o studenty bojují také v záři, neboť na tento měsíc jsou naplánované opravné termíny maturit. V loňském akademickém roce se k zápisu na soukromou vysokou školu v Brně dostavilo 604 studentů. Nyní Vysoká škola podnikání v Brně cílí reklamní kampaň na opozdilce.

zzd_mainstream_banner_600x600

„Platí všeobecná představa, že po střední škole každý pokračuje na vysokou školu. Je to prostě takový mainstream. Pokud se člověk tomuto směru vymyká, například se nedostane na vysokou školu, nepodaří se mu na poprvé maturitní zkouška atd., začne pociťovat nejistotu a tlak ze svého okolí. Vidí ostatní, kteří si jedou svoji úspěšnou nalajnovanou budoucnost, a začne pochybovat o svých schopnostech. Naší kampaní chceme tyto outsidery podpořit a vzkázat jim, ať se vykašlou na mainstream a najdou si svou vlastní cestu k úspěchu. V tom jim má pomoci právě Vysoká škola podnikání v Brně,“ uvádí v tiskové zprávě centrum inovativní spolupráce UNIFER, které stojí za kampaní.

Aktuálně existuje několik variant sloganů:

  • JEBAT MAINSTREAM
  • JEB*T MAINSTREAM
  • J*B*T MAINSTREAM
  • !#3$@* MAINSTREAM

Reklamní kampaň podporuje také mikrostránka www.vspbrno.cz, která je podporovaná PPC kampaní. Samozřejmostí jsou OOH formáty reklamy, jako například:

  • Billboardy
  • CLV
  • Bannery na Hlavním nádraží v Brně
  • Plakáty v MHD
  • Plakáty na WC v brněnském klubu Fléda

Na reklamní kampaň se objevují dva názory. Jedna skupina lidí reklamní kampaň odsuzuje, neboť sahá za hranu slušnosti a důstojnosti. Druhé skupině lidí přijde kampaň neuvěřitelně cool.

Komentáře

Nahoru