„Jediný web, který má koule“ je nemorální! RPR nařizuje odstranění povedené reklamy bulvárního webu

„Jediný web, který má koule“ zněl slogan na originálních billboardech bulvárního webu eXtra.cz. Avšak tato originální reklama se nelíbila Radě pro reklamu. Na základě žádostí nařídila odstranění této reklamy. Prý je nemorální a působí vulgárně. 

Billboardy toho dokážou hodně říci. Avšak i tento druh média bohužel spadá pod „všemocnou vládu RPR“ tedy Rady pro reklamu. Té se pro tentokrát nelíbil billboard jednoho z nejčtenějších bulvárních webů eXtra.cz, který byl docela odvážný.

d33bc0c-44390-billboardextra-558x900-fit

Avšak, co by to bylo za komisi, kdyby všechno nezkritizovali. Poslali tedy rozhodnutí, které vlastně vypovídá jediné, že v kontextu se jedná o vulgarismus. Argumenty, které na toto téma pojednávají, se shodují o tom, že by reklama měla být co nejdříve odstraněna.

„Z celkového výrazu billboardu je jasné, že záměrem bylo použít sprosté slovo, protože toto slovo je dominantní na celém billboardu. Žádám o zákaz této reklamy, kterou bohužel musí každý den vidět i moje malé dcery.“ zněl jeden z argumentů, které mají evidentně vyznít dojatě a dosti rozzuřeně.

„Musím se  se svými malými dcerami každý den koukat na vulgární reklamu? Jelikož se snažím své děti vychovávat slušně, narušuje tato reklama, která má výraz jako reklama na eroticko-pornografický web morální výchovu mých dětí. Je možné udělat něco, aby tato reklama byla odstraněna?“ zněl další argument.

Zde je alespoň vidět, co dokáží takové billboardy udělat a jak dokáží zapůsobit. Na jednu stranu se jedná o povedenou a vtipnou reklamu, na druhou zase o nemorální billboard s erotickým a neslušným podtextem.

Rozhodnutí RPR

Na závěr už jenom komentář samotného Pavla Novotného, šéfredaktora zmiňovaného webu:

„Po obdržení resumé Rady pro reklamu k našemu billboardu, bych rád veřejně deklaroval, že RPR je banda VYP***NCŮ CO NEMAJÍ KOULE…“

10513389_10152532117259521_3414888212680674560_n

Zdroj a foto: eXtra.cz, Facebook

Vybírá jen ta nejlepší témata a snaží se psát tak, aby to lidi bavilo. Nezastavuje se před ničím, na rozhovory bere suprové lidi. Řídí se heslem "Per aspera ad astra", tedy "Přes překážky ke hvězdám".

Komentáře

Nahoru