Jeep dalším hacknutým účtem na Twitteru

Po nedávné twitterovské epizodě s Burger Kingem si nejspíš onen filuta nebo skupina chytráků řekli, že je to dobrá zábava a měli by v tom pokračovat. Další obětí se tak stal americký automobilový výrobce Jeep.

Jeep dalším hacknutým účtem na Twitteru

Jeep dalším hacknutým účtem na Twitteru

Twitter by si nejspíš měl sáhnout do svědomí a řádně poučit své uživatele o kvalitě hesel a zacházení s nimi – podobné epizody totiž škodí i jemu. Hacknutí účtu @Jeep se neslo ve stejném duchu jako u Burger Kingu; nějaké ty změny v grafice, pár tweetů, prohlášení o prodání konkurenčnímu Cadillacu atd. Při zběžném pohledu na účet Jeepu navíc zjistíte, že není veden úplně správně. S opravdovým a upřímným sledováním 17 000 followerů přeju hodně štěstí i kříženci mezi Supermanem a profesorem Xavierem.

Podobné útoky se tak trochu podobají virální reklamě (byť negativní) – lidé sdílejí a značka je vidět. Snad nějaký „chytrý” marketingový ředitel třeba v Mercedesu nepřijde s návrhem také nasimulovat hacknutí, ať se ty řady followerů trochu rozmnoží…

Zdroj: lupa.cz

Komentáře

Nahoru