Jsou změny Facebooku jen další dojičkou na peníze?

Jsou změny Facebooku jen další dojičkou na peníze?

Snaží se Facebook prodat více reklamy?

Před pár dny došlo na Facebooku k jistým změnám v panelu pro správce stránek. Facebook se nechal promptně slyšet, že veškeré tyto úpravy nejsou iniciovány snahou vydělat další peníze, nýbrž jen a jen zájmem většiny adminů stránek. A jak se to má nyní?

Původní tvrzení Facebooku, že úpravy mají sloužit k lepšímu přehledu o vlivu a dosahu stránek, berou rychle za své. Nejnovější úpravy na správcovském panelu mluví za vše – místo seznamu nejnovějších fans vaší stránky se může stát, že uvidíte toto:

Screenshot1

Pokud kliknete na tlačítko „Propagovat stránku“ (Promote Page), dostanete se na stránku, nabízející možnosti, jak vaši stránku propagovat:

Screenshot2

Co na to říkáte? Počkáte si s námi, jak se k tomu Facebook vyjádří? Je to skutečně to, co požaduje ta zmíněná většina adminů?

Zdroj: http://wearesocialmedia.gr

Zdroj obrázků: http://wearesocialmedia.gr

Jsem studentka speciální pedagogiky s velkým zájmem o vše nové a neznámé. Svět IT je pro mě stále velkým dobrodružstvím a nekonečným zdrojem zajímavých poznatků a informací, o které se s vámi prostřednictvím Objevit.cz budu dělit.

Komentáře

Nahoru