Kaufland letos přišel s antivalentýnskou kampaní a pobouřil internet
„Rozehřej srdce“ – tak se jmenuje nová marketingová kampaň společnosti Kaufland, která nese podtitulek antivalentýnská a v posledních dnech proletěla internetem jak šipka. Někdo ji nenávidí, jiní jí milují. Podívejte se, jak se Kaufland pokusil na letošní svátek zamilovaných odlišit od ostatních zamilovaných kampaní.
Nemáš letos lásku ani srdce? Dej si srdce! Na to vsadil Kaufland ve své nové marketingové kampani a do světa poslal akční leták a další vizuály s vepřovým srdcem v akci. Aby zřejmě kampani dodal ještě osobitost, srdce opatřil malinkatýma očima. Není tak divu, že je poměrně velká část uživatelů facebooku ve svých komentářích velmi znepokojena. Na přetřes se dostávají témata jako ochrana zvířat nebo etika a také spousta černého humoru.
Jedno se ale Kauflandu upřít nedá. Kampaň má opravdu dosah a málokdo o ní v posledních dnech neslyšel. Kaufland dokonce pro zvýšení dalšího dosahu ještě nabádá uživatele k zapojení se do soutěže #rozehřejsrdce. Úkolem je vymyslet dostatečně chytlavý antivalentýnský slogan, který poté bude zveřejněn na webových stránkách Kauflandu.
Jak se líbí #rozehřejsrdce vám? Napište nám!
Zdroje: Kaufland
Komentáře