Mediální hit: Kazma Kazmitch testuje Bohemia Chips v USA

Kazma Kazmitch je moderátor, videoproducent, bloger, vloger, kreativec a tak vůbec všechno. Jednoduše se pohybuje především v internetovém a rádiovém světě. Hodně se zabývá tvorbou komerčních videí a virálním marketingem. Teď se v rámci jedné reklamní kampaně spojil s Bohemia Chips.

Na začátek musíme ještě uvést, že na Stream.cz Kazma produkuje svoji vlastí talk show Kazmanova ONE MAN SHOW, v jejímž 82. dílu se na začátku letošního roku objevil i náš Michal Kolesa!

Teď už ale k věci. Kazma byl vyslán na grilovací misi do Texasu. Jeho úkolem je nabídnout novou příchuť Bohemia Chips grilované masíčko, kterou si vybrali sami zákazníci, tamějším obyvatelům. Tato příchuť totiž rozpoutala obrovskou vlnu dohadů, jestli brambůrky opravdu mohou chutnat jako grilované maso. V Bohemia Chips došli k závěru, že existují pouze tři způsoby, jak to zjistit:

  1. Vzít Bohemia Chips do laboratoře společně s grilovaným masem a nechat odborně porovnat vzorky.
  2. Dát Bohemia Chips ochutnat určitému vzorku lidí a porovnat výsledky.
  3. Vzít balíček Bohemia Chips, odletět s ním do Texasu, kde griluje každý, a dát pár lidem ochutnat.

Jak již správně tušíte, byla vybrána možnost číslo tři. Kazma trefně poznamenal, že „to by ale udělal úplnej magor“. A když v Bohemia Chips hledali magora, našli jeho. Tak si sbalil kufr, vzal si pytel Bohemia Chips sáčků a vydal se na cestu do Ameriky.

Během své cesty má v plánu navštívit vyhlášené grilovací restaurace nebo vyrazit do obchůdků, které provozují Američané s českými předky. Cílem je konfrontace s opravdovými odborníky v oblasti grilování.

girlsBohemia

Celá mise je také neustále dokumentována. Videa a blogy z cesty můžete zhlédnout na www.grilovaneleto.cz . Najdete tam i přehled, jak si Bohemia Chips vedou. Prozatím se našlo 30 Texasanů, kterým chutnaly. Že by se někomu nezdály nebo mu nepřišly dobré, se ještě vůbec nestalo. Kazma rovněž každý den telefonuje do vysílání Fajn rádia, aby informoval o svých pokrocích.

kazmaBohemiaChips

Úžasná reklamní kampaň

A proč to celé dělají? Opravdu je to kvůli tomu, aby zjistili, zda chipsy skutečně chutnají jako grilované masíčko? Ale kdeže… Celé je to hlavně úžasná reklama. A Kazma je pro ni opravdu ten pravý, protože dokáže vzbudit pořádný rozruch. O Bohemia Chips se teď mluví všude v médiích – na internetu, v rádiu, v televizi, v novinách a časopisech. Pokud Texasané navíc tvrdí, že jim chipsy chutnají, je to pro české zákazníky ještě větší lákadlo.  A se zahraničním úspěchem budou Bohemia Chips moct přemýšlet i o strategii exportu do Texasu a dalších amerických států s výrazným zastoupením Čechoameričanů.

bohemiaChips

Cestou do Texasu to ale nekončí. Až se Kazma vrátí, bude se v médiích dělit o své zážitky a vybídne fanoušky k zapojení.

Chystáme jednoduchou internetovou herní aplikaci, nejlepší hráči se po čase vydají do Texasu v Kazmových stopách. Opět s vydatnou PR podporou na Facebooku a dalších sociálních sítích,“ popisuje Jan Binar, šéf agentury McCann, která na kampani spolupracuje.

Na Fajn rádiu se bude navíc s Kazmou soutěžit o chipsy na celý rok.

Zdroje: Fajn rádio, Mediaguru, Grilované léto 

Komentáře

Nahoru