KFC odškodní zákazníky nespokojené s rozvozem „zdarma“

Řetězec rychlého občerstvení KFC ustoupil, přičemž přestal inzerovat rozvoz zdarma jako svou konkurenční výhodu. V posledních dnech se na novou službu „KFC Rozvoz“, která měla být původně zdarma, snesla vlna kritiky. Namísto dopravy zdarma museli zákazníci platit desítek procent z ceny objednaných specialit navíc.

KFC se omlouvá za nejasné informace na webové stránce www.kfcrozvoz.cz, který měl být původně zdarma. A rozhodlo se odškodnit znevýhodněné zákazníky, kteří si přes službu objednali speciality ve dnech od 1. června do 6. června, poukázkou v hodnotě 250 Kč. Poukázka se dá využít buď přímo v restauraci KFC anebo na službu KFC Rozvoz. Tuto informaci uvedl ředitel Libor Hubík, který se vyjádřil k dané situaci pro Médiář.

kfc rozvoz 2

KFC rozvoz

Když budete mít zájem o poukázku, stačí požádat prostřednictvím e-mailu. Požadavek zašlete z e-mailu, který jste zadávali při objednávce, na e-mailovou adresu info@kfcrozvoz.cz.

„Rádi bychom využili této příležitosti, abychom napravili situaci a objasnili tuto naši službu. V KFC máme v jednotlivých restauracích nastavenou rozdílnou cenovou politiku, kterou určuje řada faktorů. Na podobném principu funguje i nová služba KFC Rozvoz, která je provozována jako samostatná obchodní jednotka a má rozdílnou cenovou politiku ve srovnání s restauracemi,“ dodal Hubík jako vysvětlení, proč jsou ceny přes KFC Rozvoz vyšší než v provozovnách.

Ceny, které jsou uvedené na stránkách KFC Rozvoz, jsou konečné částky, které zákazníci zaplatí. A podle slov ředitele české sítě se za doručení neúčtují žádné další poplatky. Ale i přesto řetězec přestal inzerovat rozvoz zdarma.

Každý to rád bez pravopisných chyb.

Komentáře

Nahoru