Kolonial.cz má vlastní mobilní appku, ze které chce mít hlavní prodejní kanál

Internetový supermarket Kolonial.cz ze skupiny Mall Group představuje aplikaci pro chytré telefony. Online obchod s potravinami se k tomuto kroku rozhodl na základě zkoumání českých nákupních návyků. Zároveň ukazuje, jakým směrem se bude Kolonial.cz v letošním roce ubírat.

Aplikace je dostupná pro iOS i Android. Základní myšlenkou aplikace je zvýšit počet nákupu uskutečněných přes mobilní platformy. Ondřej Tomeš, marketingový ředitel společnosti Kolonial.cz, plánuje, že aplikace by se měla do konce roku stát hlavním nákupním kanálem. Přilákat by měla například skupinu zákazníků, která prozatím preferuje kamenné prodejny.

kolonial_aplikace_promo

„Hodně času jsme věnovali zkoumání, jak jednotlivé cílové skupiny na e-shopu nakupují. Na základě toho jsme navrhli třeba navigační prvky aplikace. Kategorie potravin a dalšího zboží jsou řazené tak, jak je na ně člověk zvyklý ze supermarketu. Při nákupu prostřednictvím aplikace tedy projdete jednotlivá oddělení a vložíte do košíku to, co vám zrovna chybí,” míní Ondřej Tomeš. Věřím, že právě jednoduchost a do detailu propracovaná ergonomie nám pomůže přesvědčit nové zákazníky, včetně těch konzervativních, že nákup potravin online je dobrou alternativou.”

Zajímavou funkcí aplikace je čtečka čárových kódů, pomocí čehož je možné vkládat do košíku potraviny pouhým přečtením jejich čárového kódu.

„Pokud tedy v domácnosti dochází některá z potravin, stačí na obal namířit fotoaparát mobilu a přečíst kód. Zboží je poté možné okamžitě vložit do košíku. Uživatele budeme podporovat i v tom, aby takto porovnávali ceny našeho zboží například s tím hypermarketech. Alespoň nás to bude motivovat být vždy ti nejvýhodnější,“ zmiňuje Ondřej Tomeš.

Aplikace také ukazuje, jaké změny online supermarket v tomto roce představí. Kolonial.cz se zaměří na velké výhodné nákupy, přinese zásadní změny v dostupnosti a zvýší zákaznický komfort.

Jaké novinky aplikace Kolonial.cz přináší?

  • Výrazné urychlení nákupu – při využití všech funkcí ho lze pořídit do 5 minut
  • Hlavní menu, respektující rozložení zboží jako v supermarketu
  • Čtečku čárových kódů pro rychlé vložení potravin do košíku
  • Snadný přehled v minulosti nakoupeného zboží pro opakovaný nákup
  • Možnost sestavení seznamu oblíbených položek

Zdroj: Tisková zpráva

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru