Kolonial.cz mění svůj web. Chce se stát jedničkou pro velké nákupy
Internetový obchod s potravinami Kolonial.cz, který patří do skupiny Mall Group, představuje modernější, dostupnější a přehlednější webovou stránku. A navíc v corporate identity nově dominuje žlutá barva.
Online supermarket se chce stát jedničkou pro velké nákupy domácností a B2B segmentu. Původní korporátní identita si zakládala na kvalitě, spolehlivosti a úslužnosti. Zároveň měla odstranit základní bariéry u zákazníků, kteří se nákupům potravin na e-shopu zdráhali.
„Dnes o tom, že potraviny objednané přes internet jsou stejně kvalitní nebo kvalitnější než v supermarketu a že příruční těžký nákup vynese až na práh kuchyně, nikdo nepochybuje. Tak jak se ve vnímání služby posunuli zákazníci, posunuli jsme se také my,“ řekl Ondřej Tomeš, marketingový ředitel Kolonial.cz.
S novinkami se chce Kolonial.cz stát výhodným místem pro pravidelné velké nákupy, a to jak pro domácnosti, tak i pro firmy. S novým designem web nabídne i loajalitní program, v rámci kterého každý zákazník dostane 2 % z hodnoty nákupu zpět ve formě kreditů pro další objednávku.
V březnu chce Kolonial.cz zavést dynamické naceňování, což znamená, že se budou ceny za kus vybraných výrobků snižovat, a to s narůstajícím množstvím.
„V blízké budoucnosti pak Kolonial zjednoduší a zrychlí nákupy pomocí nabídky automatického doplňování košíku v případě docházejících potravin nebo rychlých asistovaných nákupů s pomocí botů,“ dodává závěrem Tomeš.
Zdroj: Tisková zpráva
Komentáře