Dnes vyšlo 1 článků

Konec iGoogle je dobrý aspoň k redesignu My Yahoo

Konec iGoogle je dobrý aspoň k redesignu My Yahoo

Pokud z konce iGoogle nejste nadšení, vězte, že to má i některé pozitivní dopady. Tedy aspoň jeden je jistý. Yahoo se rozhodlo pro redesign My Yahoo. Slibují si od toho totiž, že by se uživatelé iGoogle mohli přesunout právě k My Yahoo.

Je to už více než šest let, co bylo představeno My Yahoo – koncept přizpůsobené domovské stránky. Načasování jejího redesignu je teď dokonalé. Google oznámil ukončení podobné služby iGoogle, takže je jisté, že jeho uživatelé budou hledat náhradu.

Celkově můžeme říci, že je to nejnovější případ celého velkého redesignového úsilí, které jsme v letošním roce u Yahoo viděli. Přepracovalo totiž svou domovskou stránku, web pro sdílení fotografií Flickr a své logo. Pod vedením generální ředitelky Marissy Mayer se totiž společnost chce stát více relevantní a moderní. Postupuje tedy pomalými a jistými krůčky.

YahooDesign-640x363

My Yahoo funguje jako portál, na kterém jsou různé věci, které vás zajímají – od emailových účtů přes kalendáře, sportovní výsledky a počasí až k obsahu celého webu jako jsou recepty či novinky.

„Máme důležitou uživatelskou základnu lidí, kteří používají My Yahoo denně, a myslíme si, že tohle je skvělý způsob, jak pomoct platformě se skutečně rozrůst,“ uvedl senior viceprezident domovské stránky a produktů, Mike Kerns. „Když jsme v únoru spustili nový design domovské stránky, zjistili jsme, že každá funkce se nemusí líbit všem, a tak jsme chtěli dát lidem více možností.“

Na první pohled zjistíte, že nový My Yahoo je mnohem efektivněji organizovaný. Obsah, který se vám líbí, můžete přizpůsobit přetahováním po stránce. Tudíž je celý design velmi responzivní a vše funguje bez problémů a rychle.

MyYahoo-640x363

Další novinkou je pak také zavedení témat od designérů jako Rachel Zoe. Vybrat si můžete oprto, avdu co se vám líbí – myslí se tu třeba i na fanoušky One Direction. Témata umožní uživatelům získat ze své domovské stránky více osobní pocit a zapomenout na to, že jde jen o další obyčejnou Yahoo stránku.

YahooCategories-640x363

Kerns také uvedl, že společnost rovněž klade velký důraz na to, aby My Yahoo optimalizovala pro mobilní telefony, aby mohli mít uživatelé personalizovaný obsah i na cestách.

„My Yahoo nedrží krok s dobou a my jsme chtěli, aby bylo přístupnější i pro mobilní zařízení a vy jste mohli přístup na tuhle personalizovanou stránku brát jako svůj denní zvyk,“ dodal.

Takže díky konci iGoogle bude My Yahoo konečně držet krok s dobou.

Zdroj: Mashable

Dlouholetá podpora týmu.

Komentáře

Nahoru