Konec světa se sice v roce 2012 nekonal, ale stal se hitem ve vyhledávání

Mayský kalendář as ním související konec světa se stal včera největším hitem ve vyhledávači Google, vyplouvá to z údajů poskytovaných nástrojem Google Trends.

Konec světa 2012
Internetový gigant zároveň včera změnil své klasické logo na logo stylu mayské kultury.

Loga k různým příležitostem obohacené často o interaktivní prvky nejsou v případě nejpopulárnějšího internetového vyhledávače ničím výjimečným. Koncept svátečních log vznikl přitom už v roce 1998, připomíná Google na svém webu. Stejně tak i Seznam připravil pro své věrné ovečky překvapení. Apokalypsou se inspirovaly také některé eshopy (Designoulet.cz) nebo některé další firmy (Wedos).

Vznikla i některá povedená videa na toto téma. Jedním z nich je video studentů, kteří přistihnou náměstka primátora Dalibora Halátka, jak si nacvičuje nasazování plynové masky. Když se jej vyptávají na to, zda se zrovna opavský magistrát připravuje na blížící se apokalypsu, bez okolků vše zapře a studenty z kanceláře vyhodí.

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru