Kontroverzní kampaň: „Vaše dítě je to, co jíte!“

Brazilská pediatrická společnost SPRS upozorňuje kontroverzní kampaní tištěných reklam se sloganem: „Vaše dítě je to, co jíte.“ na souvislost mezi stravou kojící matky a zdravím dítěte. Kampaň poukazuje na to, že jídlo matky může výrazně ovlivnit vývoj jejich malých ratolestí.

Reklamní agentura Piam z brazilského Porto Allegre vytvořila kontroverzní reklamní kampaň. Na tištěných reklamách se zobrazuje kojící žena, která má na prsu namalovanou koblihu, hamburger či kelímek s Colou. Na fotografiích nechybí texty:

„Vše zvyky během prvních tisíců dnů života dítěte mohou ochránit vaše dítě od vážných nemocí.“

Robert Waterland, asistent profesora molekulární a lidské genetiky na Baylor College of Medicine, zdůrazňuje, že zdravá dieta u těhotných žen může pomoci ke správnému genetickému vývoji dítěte a snižuje pravděpodobnost vzniku zhoubných nádorů.

sprs-your-child-is-what-you-eat-print-376079-adeevee

sprs-your-child-is-what-you-eat-print-376080-adeevee

sprs-your-child-is-what-you-eat-print-376081-adeevee

Zdroj: Adeevee

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru