Kreativní internetová Revision3 bude prodána televizi Discovery Channel

Společnost Revision3 a její stabilní webové hvězdy přežily těžké začátky budování video obsahu na webu. Společnost ze San Francisca má nyní slušnou návštěvnost 100.000.000 návštěvníků za měsíc. Údajně má být koupena mediální společností Discovery Channel.  

Cena za prodej Revision3 je mezi 30.000.000 až 40.000.000 dolarů v závislosti na prodeji obsahu na YouTube. Dohoda by se mohla ukončit tento týden. Společnost vykázala růst tržeb z reklamy o 53 % vyšší než za minulý rok a zobrazení videa narostlo o 359 % na 800 miliónů zobrazení. Tím vzrostla i základna předplatitelů YouTube o více než 4,5 milionu lidí oproti stejnému období minulého roku.

Společnost disponuje také systémem investorů, kteří zaplatili 10 miliónů dolarů. Jedná se například o Greylock Partners. Revision3 je nezávislá online video služba, která nabízí televizní pořady plné kreativních nápadů. Známé jsou například Diggnation s Kevinem Rose, Škola podvodu nebo film Riot.

Revision3 ukazuje, že s dobrým nápadem a hlavně dobrým provedením lze na internetu prorazit i nyní. Distribuována je prostřednictvím Virgin America’s in-flight entertainment system, CNET TV, iTunes, BitTorrent, YouTube, PyroTV, Miro, TiVo a Zune. Existuje v řadě formátů včetně QuickTime, Windows Media Video a Xvid.

Zdroj: TechCrunch

Komentáře

Nahoru