Kreativní samohanu v reklamě oceňuje Handy Awards

V reklamním průmyslu některé soutěže určené pro profesionální reklamní agentury jsou některým lidem pro smích. Většinou se ocenění dočkají pouze kampaně hrající na efekt anebo bono práce reklamních agentur. Zatímco kreativce, kteří se zaměřují pouze na kreativitu a nikoliv na přínos pro klienta, oceňuje Handy Awards.

„Je celkem zřejmé, že soutěže se vymykly z rukou, a proto jsme si z nich chtěli udělat legraci,“ říká jeden ze spoluzakladatelů, který si udělil Handy Awards za celoživotní přínos. „Ocenění Handys zdůrazňují také skutečnost, že světovým reklamám dominují muži. Pozici kreativních ředitelů zastávají ženy pouze ve 3 %, což by mělo být budíčkem pro každého v odvětví.“

handy-awards-hed-2016

Ceny Handy Awards

Kreativitou vyzařují také samotné sošky cen a reklamy s humornými dvojsmysly. Ale ve skutečnosti se jedná o mobilní aplikaci, kterou si můžete stáhnout. Skutečnou cenu Handy získá každý, kdo s telefonem provede pohyb nahoru a dolů (pohyb známý především onanujícím mužům). Aplikace uživatele vyzývá k pohybu těmito slovy:

„Zatřepejte svým telefonem, jako by se nikdo nedíval.“

Handys-4

Zatřepejte svým telefonem, jako by se nikdo nedíval.

Webová stránka handyawards.org dále vysvětluje: „Tyto Handys jsou světově první reklamní soutěží, při které si můžete předat ocenění v pohodlí svého bytu anebo u stolu v otevřené kanceláři vaší agentury. A to vše, bez toho aniž byste museli přihlašovat nějakou svou práci anebo sledovat cizí videa s případovými studiemi.“¨

Handys-1

Hoňte vaše ego přesně tak, jak se vám to líbí.

Ačkoliv tato bezvýznamná cena je honění vlastního ega, její autoři podotýkají, že specialisté v reklamním průmyslu poskytují především služby. A měli by více času věnovat potřebám klientů, nikoliv jejich vlastním potřebám.

Zdroj / Foto: AdWeek

Každý to rád bez pravopisných chyb.

Komentáře

Nahoru