Tisková zpráva: Lady Gaga uzavírá partnerství se společností Clear Channel Outdoor pro exkluzivní celosvětové odhalení přebalu nového alba ARTPOP

Společnost Clear Channel Outdoor (burzovní index NYSE: CCO) dnes oznámila, že světová zpěvačka Lady Gaga poprvé odhalí titulní přebal svého nového alba ARTPOP, a to kousek po kousku na digitálních billboardech a obrazovkách společnosti Clear Channel Outdoor ve velkých městech po celém světě. Tímto vůbec prvním postupným odhalením inzerentovy kreace současně na celém světě společnost posouvá hranice své jedinečné a bezkonkurenční mezinárodní působnosti i digitálních technologií. Kampaň reprezentuje globální měřítko, dosah a dopad digitálního vysílání společnosti Clear Channel Outdoor. Spojením nejstaršího a nejtrvalejšího reklamního média s nejnovějšími technologiemi poskytuje firmám obrovský tvůrčí potenciál pro oslovení lidí.

Lady Gaga je známá obrovským množstvím fanoušků na sociálních médiích. Dnes ve 13:00 Východního času osloví v exkluzivní multiplatformní akci přes 40 milionů „malých příšer“ na Twitteru a 59 milionů fanoušků na Facebooku, aby jí pomocí klíčového slova (hashtagu) #iHeartARTPOP poslali své reakce na vycházející album. Během následujících 30 minut předvede „matka příšera“ pomocí venkovních reklamních médií Clear Channel Outdoor digitální upoutávku na obal alba. Každých pět minut se odkryje nová část, až se předloha zobrazí celá.

Čtvrté studiové album Lady Gaga ARTPOP vyjde 11. listopadu. Autorem obalu je legendární umělec Jeff Koons. „Jeffova práce na albu ARTPOP je splněný sen a velmi emocionální zážitek. Jeff mi dal obrovský dar, a jsme nadšeni, že se s vámi můžeme podělit,“ řekla Lady Gaga.

Tweety od fanoušků s hashtagem #iHeartARTPOP budou při odhalení přebalu alba zapracovány do pozadí. Tak fanoušci dostanou možnost ponořit se plně do spolupráce na uměleckém procesu a příležitost vidět své vlastní zprávy na billboardech a digitálních obrazovkách Clear Channel a na stránkách www.ladygaga.com. Je to vůbec poprvé, kdy umělci z oblasti hudby a výtvarného umění spolupracují s fanoušky prostřednictvím sociálních médií, aby vytvořili kultovní globální uměleckou kreaci na venkovních médiích.

„Clear Channel Outdoor je rostoucí živá síť vysoce kvalitních digitálních obrazovek po celém světě, která poskytuje inzerentům nové a výkonné prvotřídní mediální portfolio pro oslovení spotřebitelů. Se vzestupem urbanizace a s rostoucí dominancí mobilního internetu a aplikací se venkovní média stávají základní součástí mediálních kampaní zaměřených na komunikaci, zapojení, a dokonce obchodování se spotřebiteli,“ řekl William Eccleshare, generální ředitel společnosti Clear Channel Outdoor. „Naším závazkem je poskytovat plný potenciál venkovních digitálních médií tím, že našim globálním klientům nabízíme bohaté, kreativní a efektivní kampaně. Jsme velmi hrdí na to, že partnerstvím s Lady Gaga můžeme představit světu album ARTPOP takovým inovativním způsobem.“

Abychom zajistili, že se budou moci zúčastnit všichni fanoušci na celém světě, Lady Gaga odhalí obal svého velmi očekávaného alba současně v 18 městech po celém světě, a současně proběhne živé vysílání na adrese www.ladygaga.com, přímo z obrovského billboardu Clear Channel Outdoor na Times Square, umístěného na 1567 Broadway. Multiplatformní schopnosti společnosti Clear Channel jsou skutečně unikátní. Zahrnují nejen venkovní reklamu a rádiové a digitální vysílání rozhlasových stanic společnosti Clear Channel Media & Entertainment po celých Spojených státech, ale obal alba bude současně zveřejněn také na jednotlivých webových stránkách.

Nedočkaví fanoušci, kteří touží sledovat globální odhalení alba ARTPOP z první ruky, jej mohou vidět v následujících městech:

•Barcelona, Španělsko

•Brusel, Belgie

•Chicago, Illinois

•Helsinky, Finsko

•Lima, Peru

•Londýn, Velká Británie

•Los Angeles, Kalifornie

•Madrid, Španělsko

•Mexico City, Mexiko

•Miami, Florida

•New Jersey

•New York City, New York

•Oakland, Kalifornie

•Oslo, Norsko

•Paříž, Francie

•Santiago, Chile

•Stockholm, Švédsko

•Valencie, Španělsko

•Benátky, Itálie

O společnosti Clear Channel Outdoor Holdings, Inc.

Clear Channel Outdoor Holdings, Inc., (burzovní index NYSE: CCO) je jednou z největších světových společností v odvětví venkovní reklamy. Provozuje více než 750 000 displejů ve 30 zemích na pěti kontinentech, mimo jiné také na 48 z 50 největších trhů ve Spojených státech. Clear Channel Outdoor Holdings poskytuje zákazníkům v rámci celé své globální platformy mnoho typů displejů, které naplňují reklamní potřeby. Společnost provozuje rostoucí digitální síť, která v současnosti nabízí přes 1000 digitálních billboardů na 37 amerických trzích. Podnikání společnosti Clear Channel Outdoor je mezinárodní. Společnost působí ve 28 zemích v Asii, Austrálii, Evropě a Latinské Americe, a to v nejrůznějších formátech.

Lajkujte nás na Facebooku na adrese facebook.com/CCOutdoor

Sledujte nás na Twitteru na adrese twitter.com/CCOutdoor

O společnosti Clear Channel Media & Entertainment

Díky 243 milionům posluchačů v USA měsíčně má společnost Clear Channel Media & Entertainment větší dosah, než jakákoli rozhlasová nebo televizní produkce v Americe. Společnost Clear Channel Media & Entertainment působí na 150 trzích prostřednictvím 840 vlastních rozhlasových stanic. Její vysílání lze poslouchat na HD digitálním rádiu AM / FM, na satelitním rádiu, na internetové adrese iHeartRadio.com a na webových stránkách rozhlasových stanic společnosti, v mobilní aplikaci iHeartRadio, na rozšířených přístrojových deskách aut, na iPadech a chytrých telefonech a pomocí navigačních systémů. iHeartRadio, vlajková loď digitální rádiové platformy Clear Channel, je digitální audio služba typu „vše v jednom“ s více než 225 miliony stažení. Svých prvních 20 milionů registrovaných uživatelů získala rychleji, než jakákoli digitální služba v historii internetu.

Provozní aktivity společnosti zahrnují rozhlasové vysílání, online a mobilní služby a produkty, živé koncerty a akce, sdružování, hudební výzkum a samostatnou mediální reprezentaci. Clear Channel Media & Entertainment je divize společnosti CC Media Holdings, Inc. (symbol portálu OTC Bulletin Board: CCMO), přední světové mediální a zábavní společnosti. Další informace o společnosti najdete na stránkách ClearChannel.com.

Lajkujte nás na Facebooku na adrese facebook.com/iHeartRadio

Sledujte nás na Twitteru na adrese twitter.com/iHeartRadio

Uvedení alba Lady Gaga ARTPOP začne ve 13:00 Východního času v následujících mezinárodních lokalitách:

EVROPA:

Brusel, Belgie

•Více než 100 obrazovek na stanicích metra po celé Belgii, včetně jižního Bruselu, centrálního Bruselu, středních Antverp a Gentu.

Helsinky, Finsko

•V centru Helsinek, v blízkosti Narinkkatori u hlavního vchodu nákupního centra Kamppi, je umístěna velká obrazovka.

Londýn, Velká Británie

•Přes 100 autobusových zastávek v klíčových pěších zónách v centru Londýna.

Oslo, Norsko

•Centrální Oslo, velká obrazovka před hlavním vchodem do největšího nákupního centra v centru Osla, vedle hlavního vlakového nádraží.

Paříž, Francie

•Le Grand Ecran on l’esplanade, La Défense v Paříži. Venku, v blízkosti le Quatre Mall.

Barcelona, Madrid a Valencie, Španělsko

•Super velké billboardy na hlavních příjezdových a výjezdových silnicích do Madridu, Barcelony a Valencie ve Španělsku. La Vaguada v Madridu, Nuevo Centro v Madridu a ve Valencii.

Stockholm, Švédsko

•Přes 100 obrazovek ve Stockholmském metru, umístěných ve všech hlavních stanicích.

Benátky, Itálie

•Obrazovky na celém letišti Marco Polo v Benátkách.

LATINSKÁ AMERIKA:

Lima, Peru

•Digitální billboardy po celém centru města, včetně Av. La Marina, umístěné před nejnavštěvovanějším nákupním centrem ve městě, a další tři obrazovky na Av. Javier Prado, která spojuje hlavní obchodní čtvrti města.

Mexico City, Mexiko

•Digitální billboardy po celém centru města

Santiago de Chile, Chile

•Digitální billboardy po celém centru města

KANADA:

•Toronto, Yonge-Dundas Square

SPOJENÉ STÁTY AMERICKÉ:

New York City

•Times Square, 1567 Broadway (Broadway mezi 46. a 47. ulicí)

Chicago

•33 obrazovek

Los Angeles

•6 obrazovek

Miami

•20 obrazovek

New Jersey (různá města)

•10 obrazovek

Oakland

•10 obrazovek

Kontakty

Další informace vám poskytnou:

Clear Channel Outdoor – všechny země mimo USA

Lucy Puddefoot, +44 (0) 207 478 2284

lucypuddefoot@clearchannel.com

nebo

Clear Channel Outdoor – Severní Amerika

David Grabert, +001 (212)-812-0089

davidgrabert@clearchannel.com

nebo

Clear Channel Media & Entertainment

Angel Aristone, +001 (212)-377-7802

angelaristone@clearchannel.com

nebo

Fishburn Hedges

Jessica Morris, +001 (212) 459-6232

jessica.morris@fishburn-hedges.com

Zdroj: Clear Channel Outdoor Holdings

Tuto tiskovou zprávu najdete online na internetové adrese:

http://www.businesswire.com/news/home/20131007006182/en

Zdroj: ČTK/Protext

Komentáře

Nahoru