Tisková zpráva: Lafluence připravuje rozsáhlou studii influencer marketingu

Lafluence připravuje rozsáhlou studii influencer marketingu

Internetový nástroj Lafluence na efektivní propojování značek s influencery a realizování marketingových spoluprací zahájil rozsáhlou studii o influencer marketingu. Vychází ze zkušeností českých a slovenských marketérů a influencerů. Všichni, kdo se do studie zapojí, za odměnu dostanou na study.lafluence.com přístup k nasbíraným datům a celistvý vhled do problematiky lokálního influencer marketingu.

Lafluence už teď v Česku a Slovensku monitoruje přes 2000 aktivních influencerů v podobě youtuberů, instagramerů, blogerů a dalších. Cílem studie je marketérům přinést relevantní data a konkrétní návody, jak tento potenciál využít. Sbírá data a statistiky o lokálních influencerech a zaměřuje se i na samotné influencer marketingové kampaně. Marketéři zapojení do studie tak dostanou i přehled, jak se u nás volí strategie a jak se kampaně plánují, realizují a vyhodnocují.

„Influencer marketing do Česka a Slovenska ze západu teprve přichází a mnoho marketérů i influencerů ještě přesně neví, jak na něj, anebo nemají potřebná data. Proto jsme se v Lafluence rozhodli udělat studii, díky které má každý možnost se dozvědět, jak správně postupovat. To je hlavní předpoklad úspěšné marketingové kampaně,” říká k nové studii Peter Varga, CEO Lafluence.

Studie vzniká ve spolupráci se specializovanou influencer marketingovou agenturou WeDigital v čele s Andreou Hurychovou, která má díky svému dlouholetému působení v oboru na starost sbírání dat od českých a slovenských influencerů. Marketéři mohou své zkušenosti přinášet a posléze ze studie těžit na study.lafluence.com.

O Lafluence

Lafluence je platforma, která formou online tržiště influencerům zprostředkovává komerční spolupráci s firmami. Reaguje tak na rostoucí popularitu internetových osobností a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele. Projekt vede Peter Varga a spolufinancovali ho Josef Matějka se svým investorským fondem NextTech Ventures, start-up studio TopMonks, Petr Sadílek, Luděk Motyčka a další. Lafluence je první službou svého druhu v České republice.

Vznikla v srpnu 2017. Od té doby se do ní zaregistrovalo přes 700 influencerů, kteří zrealizovali více než 250 marketingových kampaní pro značky jako Nivea, Henkel, Vodafone, Uber, DameJidlo, Emco, Reebok, Lush, letgo, Bubbleology, Pepsi a další.

Zdroj, text/foto:

Zajímá se o psychologii, filozofii a online marketing. Studuje na vysoké škole marketingovou komunikaci. Nyní působí jako Trainee Online marketigu ve společnosti Seznam.cz. Ve volném čase spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla. Cíl je cesta, na které zdoláváte překážky, které vás posilují.

Komentáře

Nahoru