Lars Killi odchází z McCann Prague a na jeho místo nastupuje Razvan Capanescu

Lars Killi opouští křeslo kreativního ředitele agentury McCann Prague a na jeho místo nastupuje Razvan Capanescu. Lars Killi působil ve společnosti s přestávkami už od roku 1999 a důvodem jeho odchodu je, že chce čas věnovat spíše vlastním projektům.

Razvan Capanescu, který je držitelem 120 ocenění z mnoha mezinárodních soutěží, působil v Bukurešti jako kreativní ředitel dvou agentur, a to Leo Burnett a Publicis.  Získal například přestižních ocenění Cannes Lions a Golden Drum. Mimo jiné získal také ocenění AdPrint Festival, ADOR, AdSpot Award, Ad Stars, Cresta, Epica, Effie, Eurobest, Golden Hammer, London International Awards nebo New York Festival.

razvan capanescu

Razvan Capanescu, Zdroj: LinkedIn

Nový kreativní ředitel agentury McCann Prague se podílel na realizaci globálních kampaní pro významné klienty, jako jsou Orange, Carrefour či Bitdefender. Začínal jako copywriter v agentuře Saatchi & Saatchi. Dokonce pracoval i na kampaních pro značky Ikea, Guinness, L’Oréal, Microsoft, Nissan, Nestlé či Samsung.

A nyní bude mít na starosti čtyřicetičlenný tým kreativců, kteří se starají o klienty Vodafone, Gambrinus, Mastercard, Nokian Tyres, Kozel či L’Oréal.

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru