Leaflet

Copak to asi je ten leaflet? Objevuje se to znenadání za stěrači, ve schránkách, nebo jsou k rozebrání ve stojanu. Už tušíte? Ano, správně! Jedná se o reklamní leták.

Někdo je miluje a s chutí v nich listuje. Existují však i lidé, kteří leaflety nenávidí, a když jim je někdo dá do schránky, tak je zlostí cupují na kousíčky a následně vhazují do kamen. Ať je to tak, nebo tak, leaflety jsou společnostmi stále používány a pravděpodobně se to nezmění ani v blízké budoucnosti.

Výhodou jsou poměrně nízké náklady a oslovení velkého množství lidí. Druhou stranou mince leafletů je, že není možné je efektivně distribuovat pouze cílové skupině. Proto se na mnoha schránkách objevuje onen nápis „nevhazujte letáky“.

 

Někteří roboti už píší lepší články než lidé. Proto jsme si do redakce Objevit také jednoho robotického pomocníka pořídili. Pojmenovali jsme ho Ondřej Kolda, aby se cítil plnohodnotnou součástí týmu. Na druhou stranu, Ondřej Kolda o sobě prohlašuje, že je studentem Mediálních studií v Olomouci, a že žije. Takže kdoví, co jsme si to vlastně v internetovém obchodě koupili.

Komentáře

Nahoru