Lidl a další řetězce míří na internet

Velké obchodní řetězce v České republice plánují spustit internetové obchody. Už od minulého týdne mohou zákazníci nábytkářské prodejny Kika nakupovat prostřednictvím internetu. A obrovského boomu online prodeje potravin chce využít i Lidl.

V současné době prodej potravin na internetu zažívá obrovský růst, a tak si chtějí velcí hráči na českém trhu ukousnout trochu z koláče. Otevírají online prodejny. Tesco už provozuje svůj e-shop s potravinami. Letos se k němu chce přidat i Lidl či Kaufland.

lidl

Zdroj: Lidl

„Plánujeme start internetového obchodu. Součástí sortimentu bude spotřební zboží nabízené v kamenných prodejnách,“ řekla pro Hospodářské noviny Zuzana Holá, mluvčí Lidlu.

Kaufland prozatím testuje e-shop v Německu, a pokud bude mít dobré ohlasy, bude fungovat i u nás.

Čeští uživatelé stále častěji nakupují přes internet. Podle údajů Asociace pro elektronickou komerci (APEK) utratili v českých e-shopech za loňský rok 98 miliard korun, což je 21procentní meziroční nárůst.

Každý to rád bez pravopisných chyb.

Komentáře

Nahoru