Dnes vyšlo 1 článků

LinkedIn představil nové profilové stránky uživatelů

Nové stránky mají více vizuálních efektů a jednodušší redakci informací. V předchozím vzhledu se veškerá informace uživatele zobrazovala na světlém pozadí a nyní je pozadí kontrastní. Profil tak vypadá uspořádaně. Zároveň je možné měnit informaci přímo v libovolné části profilu.

Nový vzhled podle viceprezidenta společnosti Deepa Nishara více pomáhá najít správnou informaci a dává více možností cílené reklamě. První informační blok představuje vizitku uživatele. Obsahuje fotografii, místo současné a předchozí práce, počet kontaktů a tlačítko s možností přidání do přátel. Stránka obsahuje méně nepotřebných detailů a zvětšenou velikost písma.

LinkedIn

Za vizitkou je nový blok „Activity“ s posledními zprávami od přátel a společností. Celý seznam publikací je na hlavní stránce LinkedIn v pruhu s novinkami. V profilu je pak nejnovější zpráva. Zachovány zůstaly části se zkušenostmi z práce, vzděláním, jazyky a dalšími podrobnostmi, které jsou nyní v jednom bloku.

Na pravém panelu profilové stránky je seznam lidí, se kterými navrhuje LinkedIn kontakt a také reklama. Novinkou je infografika, která zobrazuje vyplnění profilu a síti profesionálních známostí.  Uživatelé LinkedIn mohou nyní vidět demoverzi a požádat o aktualizaci. Tento měsíc také LinedIn dal možnost se zapsat na novinky od průmyslových podniků. Tuto funkci využilo kolem 6 milionů uživatelů z celkového počtu 175 milionů.

Zdroj: Forbes

Komentáře

Nahoru