#MakeAChildCry: Reklamní kampaň plačících dětí

Děti se slzami a strachem v očích v nás vyvolávají ochranářské instinkty. A stejné instinkty vyvolávají billboardy, které se nachází v metrech západoevropských měst. Billboardy zobrazují plačící děti s hastagem #MakeAChildCry.
make-a-child-cry-final-hed-2015

Reklamní kampaň, kterou sestavila reklamní agentura DDB Paris pro francouzskou humanitární instituci Doktoři světa, pobouřila širokou veřejnost.

Reklamní kampaň podporuje očkování dětí

make-a-child-cry-0

Billboardy vyvolávají smutek a lítost v mnoha lidech, nicméně jejich poslání je naprosto čisté. Děti kvůli očkování možná uroní nějakou tu slzu, avšak očkování jim zachrání život.

Momentálně končí dvoutýdenní fáze kampaně, kdy jsou vidět pouze snímky s hastagem #MakeAChildCry. Tato kampaň byla rozběhnuta ve Španělsku, Portugalsku, Švýcarsku, Řecku, Nizozemí a Velké Británii. Dokonce se objevila i na kontinentu za velkou louží, a to konkrétně v Argentině a Kanadě. Billboardovou reklamu doplňuje televizní reklamní spot, který můžete zhlédnout výše.

make-a-child-cry-1

Po této fázi reklamní kampaně nastupuje druhá fáze, kdy snímky s plačícími dětmi doplňuje slogan: „Make a child cry. Save his life.“ Samotný slogan napovídá, že se jedná o reklamní kampaň vybízející rodiče, aby své děti nechali naočkovat.

make-a-child-cry-4

make-a-child-cry-5

make-a-child-cry-7

Zdroj: The Drum

Komentáře

Nahoru