Dnes vyšlo 1 článků

Tisková zpráva: Marketing a obchod v Heurece má od října na starosti Michal Vodák

Marketing a obchod v Heurece má od října na starosti Michal Vodák

Novým členem Heureky se v průběhu září stal Michal Vodák (42). Na pozici ředitele Marketingu a Obchodu vystřídal Daniela Blažka.

Michalovým cílem v nové pozici bude mimo jiné nabídnout všem partnerům Heureky širší možnosti spolupráce. „Jedním ze směrů, kterým se chceme vydat, bude větší propojení našich aktivit s ostatními trhy ve skupině, vzájemné sdílení know-how a implementace toho nejlepšího z naší nabídky do zahraničí. Chceme se také více zaměřit na vendor marketing a zapracovat na lepší práci s daty a novými technologiemi,“ říká Michal Vodák a dodává: „Doufám, že tímto způsobem ještě více zatraktivníme naši nabídku a zvýšíme naši přidanou hodnotu.“

Michal_Vodak_Nove_v_Heurece_low

Mnohaleté zkušenosti s marketingem, digitalizací a vedením tuzemských i zahraničních týmů sbíral Michal Vodák naposledy ve firmě Schaeffler, Sodexo Pass a předtím například také v mediální skupině Mafra a v Seznam.cz.

Do oddělení Michala Vodáka patří tým Brand marketingu, který vede Marek Dobrý, Performace marketingu Martina Zítka a Obchodní tým, který má na starosti Petr Sochorek.

Ve volném čase Michal rád jezdí freeride na snowboardu, sází stromy v lese a užívá si houbaření na Vysočině. Rád cestuje a zatím nepotkal žádné jídlo, které by odmítl ochutnat.

Zdroj, text/foto: heureka.cz

Zajímá se o psychologii, filozofii a pozitivní myšlení. Pravidelně se věnuje modernímu tanci a sportování. Ve volném čase spravuje svůj blog. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla. Stále studuje na univerzitě, ale práce je jejím koníčkem. Cíl je cesta, na které zdoláváte překážky, které vás posilují.

Komentáře

Nahoru