Marketingový tah restaurace Řízkárna

Pražská restaurace Řízkárna je gastronomické zařízení, které nabízí jak posezení, tak rozvoz jídel po celé Praze. V nabídce naleznete velkou škálu jídel od řízků až po „led ve skluzu“. Firma vsadila na reklamu v podobě zmiňování uprchlíku, imigrantů, příznivců islámu. Některým se to jeví jako skvělý marketingový tah, ostatním jako volání o pomoc.

Facebookový marketing

Sociální síť je od toho, aby propagovala. Restaurace Řízkárna tedy propaguje. Otázkou ale zůstává, zda dobrovolně nebo nedobrovolně. Pravdou ovšem je, že od té doby, co se restaurace opírá o příliv imigrantů, se zájem široké veřejnosti zvýšil. Bohužel spíše v negativním smyslu.

 

Facebookový status restaurace Řízkárna:

SMUTNÝ ŘÍZEK – TO JE MALÉR, TO JE MALÉR !!!!!!!!!!
Ty co se sem a jinam kýblují nepodporujeme ….. Už to , že nejí ŘÍZKY napovídá, že s našimi zvyklostmi a tradicemi nemají opravdu nic společného. Někde jsme četli, že naše tradice je ani nezajímají.
Takže jsme si vlastně jisti, že Ježíška vyhlížet na Štědrý den zřejmě nebudou a smaženého kapra s bramborovým salátem také nepovečeří…. Snad jen odlévat to olovo je bude bavit…. To jsme někde četli. Sami si na vánoce to olovo odlévat raději nebudeme. Nechceme ani vědět co nás vlastně čeká.
Údajně se rádi zúčastní Masopustu, mohou jít i bez masek.
Jen nám přijde líto, že těch tradic už nám zůstalo pramálo a takto tady budeme mít víc těch cizích, „jako“ myslíme těch „nenašich..“
Nedávno jsme vezli naše ČESKÉ ŘÍZKY na Václavské náměstí, bohužel byl to fiktivní rozvoz…. Také nás to mohlo napadnout, všude samej HUMMUS a museli jsme rozsvítit i ve dne, asi už tenkrát bylo pod mrakem…
Vaše ČESKÁ ŘÍZKÁRNA

https://www.facebook.com/RestauraceRizkarna/photos/a.126350350837163.22192.126160844189447/573894722749388/?type=1&fref=nf

 

Účel splněn

Negativní reklama, také reklama. A jak se předpokládalo, zmíněný status účel splnil. Velké množství uživatelů, které reagovalo pomocí komentářů, bylo viditelně zaznamenané. Restaurace ty „nevyhovující“ z nich promazala či skryla, aby nedošlo k „mylnému“ pochopení celé věci. Záměr restaurace je tedy zřejmý: oživit facebookový profil ne příliš prosperující restaurace. A tak získala nové příznivce své „fanpage“, což byl samozřejmě jasný plán.

Vyjádření správce facebooku firmy Řízkárna:

Dobrý večer, příspěvek se netýká událostí, které uvádíte. Je směrován na jednotlivce a skupiny, které se nám „kýblují“ do podniku a zapalují nám vozidla. Nijak se netají skutečností, že řízky nejedí a tradice je nezajímají…. Je pravděpodobné, že jsou to členové nějaké sekty. Překroucení našeho příspěvku je předpokládáme cílené vyvolávání konfliktu a záměrné poškozování naší společnosti, včetně hackerských útoků na naše webové stránky, aplikace rozvozu jídel, založení pseudoprofilů na sociálních sítích a výhrůžky formou útoků „nejen“ na materiální hodnoty. Nikterak jsme se Vás nechtěli příspěvkem dotknout a rádi Vás s celou rodinou v naší restauraci přivítáme. 

Reakce správce sociální sítě Řízkárny reaguje na komentář jednoho z uživatelů, který poukazuje na skutečnost, že i tzv. naplaveniny, které imigrovaly do České republiky před X lety, milují Vánoce, zvyky spjaté s tímto svátkem a pochutnají si na kaprovi a salátu.

Jaký je výsledek?

Nevalný. Snaha upoutat se jistě podařila, ovšem moudré hlavy si dají jedna a jedna dohromady.  I když na druhou stranu negativní reakce také reakce a zájem uživatelů a dané gastronomické zařízení, alespoň z hlediska internetu rozhodně stoupl.

Zdroj: skrz.czpodnikatel.czwikimediafacebook

Jmenuji se Radka a vyznačuji se tím, že ráda píši. Druhým rokem mám vlastním blog, kde se snažím psát poznatky ze svého života ironickou formou. Kromě psaní jsem instruktorka jógy, knihomol, milovník zvířat - hlavně psů a věčný snílek.

Komentáře

Nahoru