#Mashtag: Pivo inspirované Twitterem

#Mashtag: Pivo inspirované Twitterem

Novou značku piva předvedli výrobci ve Velké Británii. Pivo #Mashtag je dalším z řady alkoholických nápojů, které byly inspirovány i vytvořeny nadšenými uživateli sociálních sítí.

Britský pivovar Brew Dog vytvořil pivo, o jehož názvu, designu i obsahu alkoholu hlasovali sami konzumenti. Jedná se o světlé pivo amerického typu s obsahem alkoholu 7,5%, vyrobené z novozélandského chmele a uchovávané v lískových a dubových sudech.

Pivo vytvořené lidmi pro lidi

Hlasování o podobě nového piva trvalo více než týden a účastnili se jej fanoušci pivovaru Brew Dog na Twitteru, Facebooku i blogu. Pivovar tak získal jedinečnou možnost, jak prozkoumat svou vlastní pozici na trhu i specifické požadavky svých zákazníků, co se týče třeba hořkosti nápoje, stylu nebo obsahu alkoholu.

Je to pivo pro lidi, od lidí,“ říká Sarah Warmanová, mluvčí pivovaru Brew Dog. „Posunulo to online hlasování na zcela novou úroveň v offline světě.“

Spojení piva a sociálních sítí – dobrý nápad?

Název piva vybírali fanoušci pivovaru z řady návrhů, poskytnutých pivovarem, zároveň byli vyzýváni k tomu, aby sami navrhli podobu etikety. Vítězný návrh skutečně nyní tvoří etiketu na každé lahvi piva #Mashtag.

#Mashtag ovšem není jediným ani prvním pivem, vyrobeným v souvislosti se sociálními sítěmi. Již dříve americký pivovar Amendment Brewery ze San Francisca uvedl na trh #TwitterBrew a pivovar Odell Brewery z Fort Collins v americké Kolumbii zase trh obohatil o pivo BlackBird, také vyrobené ve spolupráci s uživateli sociálních sítí.

Zdroj: http://mashable.com/2013/06/26/mashtag-beer/

Zdroj obrázku: http://mashable.com/2013/06/26/mashtag-beer/

Komentáře

Nahoru