McDonald’s si v nové reklamě střílí z Applu

Jony Ive, šéf oddělení designu, při představování produktů společnosti Apple nezapomene v místnosti s bílými stěnami fanouškům značky s nakousnutým jablíčkem v logu ukázat, jak inženýři a designéři tvrdě pracovali na tom, aby výsledkem jejich práce byl revoluční produkt plný inovací a funkcí.

Řetězec rychlého občerstvení McDonald’s nechtěl zaostávat, a tak kultovní videa parodoval ve své reklamě na novou příchuť mléčného koktejlu. V oblíbené místnosti s bílými stěnami sedí muž s britským přízvukem, který představuje produkt s názvem STRAW. V překladu se jedná sice o obyčejné brčko, ale McDonald’s ho popisuje jako „Suction tube for reverse axial withdrawal.“

Inovativní produkt STRAW slouží k pití koktejlu zvaného Shamrock Shake, který obsahuje dvě rozdílné příchutě. S brčkem si tak můžete vychutnat obě příchutě najednou.

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru