Microsoft: Google je druh firmy, která „nepoužívá deodorant“

Microsoft: Google je druh firmy, která „nepoužívá deodorant“

Po uvedení reklamy na tablety s Windows 8, která si dělá legraci ze Siri, se Microsoft zřejmě rozhodl, že je ten správný čas vrátit se k zesměšňování svého dlouholetého soupeře Googlu.

Google chce jen zpeněžit údaje svých uživatelů

Stefan Weitz z Bingu napsal dlouhý příspěvek, ve kterém mluvil o konferenci Google I/O. Vysvětloval tam, že tato událost dává jasně najevo, že firma nechce dělat nic víc než zpeněžit údaje svých uživatelů.

„Budou věnovat více pozornosti sledování vaší lokality, analyzování fotografií. Potřebují nějaké peníze pro své inovace, ale zřídkakdy se zmíní o tom, že shromažďování všech těch osobních dat jim dává více možností k tomu, jak zobrazovat reklamy,“ vysvětluje Weitz.

Na rozdíl od Bingu samozřejmě

Weitz chtěl zřejmě prostě chválit Bing a způsob, jakým Microsoft zpracovává údaje uživatelů. Pokračoval také ve srovnání, které by u některých lidí mohly způsobit povytažení obočí…

„Víte, pro nějaké lidi je obchodování Google v pořádku. Stejně jako v případě osobního prostoru ve výtahu mají lidé různou míru tolerance, jak blízko k sobě pustí jinou osobu. A pokud je tato osoba ve skutečnosti společnost, která nepoužívá deodorant, liší se stupeň komfortu.“

Tímto vyjádřením Weitz vlastně jen obešel tvrzení, že Google smrdí, a tak je docela jasné, že Microsoft je při boji s tímto soupeřem stále více a více agresivní.

Microsoft také tvrdí, že jen málo lidí ví o tom, že je Google při používání svých služeb skutečně sleduje, ale jakmile se o tom uživatelé dozví, že se jim to nelíbí.

Weitz pak cituje závěry studie, kterou provedla společnost GfK Roper (ale v úzké spolupráci s Microsoftem), jenž ukázala, že 9 z 10 lidí , kteří o porušení ochrany osobních údajů slyšeli, z toho moc nadšení nebyli.

„Google je velký byznys a musí vydělávat peníze – na vás. Věříte Google, že bude jednat ve vašem nejlepším zájmu?“ uzavírá.

Zdroj: news.softpedia.com

Komentáře

Nahoru