Microsoft používá Siri, aby ve své reklamě na tablety s Windows 8 upozornil na nedostatky iPadu

Microsoft používá Siri, aby ve své reklamě na tablety s Windows 8 upozornil na nedostatky iPadu

Microsoft je známý tím, že ve svých reklamách rád kritizuje své soupeře. Tentokrát představil reklamu, ve kterém vzal tablet s Windows 8 a postavil ho proti iPadu, Siri a vůbec Apple. Přitom situace zůstává stále stejná. Produkty Apple jsou prý příliš jednoduché a produkty Microsoftu zase moc složité.

Zpočátku to vypadá, jako by reklama s pozitivní hudbou a velkým množstvím bílého prostoru kolem produktu měla napodobovat reklamu Apple. Jenže je tam ten černý tablet s operačním systémem Windows 8.

V reklamě s názvem „Less talking, more doing“ (Méně mluvit, více dělat) zápasí Siri s několika funkcemi. Tyto funkce pak pochopitelně na tabletu s Windows 8 běží bez problémů. Živé dlaždice, multitasking a PowerPoint jsou uvedeny jako věci, se kterými si Siri na iPadu neporadí.

A na konci se Microsoft ještě snaží zabodovat cenou. 699 dolarů za 64 GB iPad a 449 dolarů za podobně vybavený Asus VivoTab Smart.

Přesto ale podle nejnovějších čísel od výzkumné firmy IDC mají tablety s Windows RT a Windows 8 méně než 4% podíl na trhu. Tablety s iOS si se svým téměř 40% podílem vedou o mnoho lépe.

Komentáře

Nahoru