Na Facebooku už se nesmíte zmínit o konkurenční sociální síti

Na Facebooku a ve všech aplikacích, které vlastní, už nemůžete zmínit název jedné konkurenční sociální sítě. Ale není to z důvodu, o kterém teď zrovna přemýšlíte. Facebook se konkurence nebojí.

Jedná se o stránku Tsu.co – sociální síť, kam se dostanete pouze, když obdržíte pozvánku, a která je založená na tom, že se o příjmy z reklam dělí s uživateli. Tato sociální sít je totiž na Facebooku obrovským zdrojem spamu, a tak ji zablokoval.

Pokud se pokusíte odeslat na Facebooku, Messengeru nebo v komentáři na Instagramu text Tsu.co, obdržíte různé chybové hlášky a zpráva či komentář se prostě neodešlou. Jediné místo, kde Facebook název sociální sítě neblokuje, je zatím WhatsApp.

send_failed

Proč Tsu spamuje?

Spamují spíše uživatelé Tsu, ale celý problém tkví v principu Tsu.co, který je založený na finanční odměně uživatelům podle toho, jak jsou jejich příspěvky úspěšné. Tsu si nechává jen 10 % výnosů z reklam a zbylých 90 % rozděluje uživatelům. Celé to funguje jako pyramida, sledujte:

Uživatel Honza pozve uživatele Daniela, který pozve uživatele Marka, který pozve uživatele Šimona.

Za prvé:
$100 dolarů vydělá příspěvek Šimona.

Za druhé:
$10 dolarů (10 %) připadne Tsu.

Za třetí:
$90 (90 %) je rozděleno mezi uživatele, přes které se Šimon na Tsu dostal.
$45 (50 % z $90) jde Šimonovi (vlastníkovi obsahu).
$29,70 (33,3 % z $90) jde Markovi.
$9,99 (11,1 % nebo také 1/9 z $90) jde Danielovi.
$3,33 (3,7 % nebo také 1/27 z $90) jde Honzovi.

tsu

A tak uživatelé Tsu na Facebooku lákají své kamarády, aby se taky přidali. Vždyť oni budou vydělávat nejen z nich, ale ještě i z jejich kamarádů a kamarádů jejich kamarádů.

Facebooku se to nelíbí, prý Tsu porušuje jejich pravidla.

„Požadujeme, aby všechny webové stránky a aplikace, které jsou spojovány s Facebookem, dodržovaly naše podmínky,“ uvedl mluvčí Facebooku.

Zajímavé je, že facebooková stránka Tsu.co s více než 11 000 fanoušky je normálně v provozu. Příspěvky na stránce většinou neodkazují přímo na Tsu.co.

Komentáře

Nahoru