Na každou svini se vaří voda aneb, jak vypadá zoufalství korejského Samsungu

Z vlastního pohledu můžeme zaručeně říct, že se Applu povedlo vyšachovat onen opěvovaný Samsung. Zatímco kalifornský velikán sklízí úspěch za úspěchem, společnost Samsung snižuje objednávky o celých 16%. Tyto údaje pocházejí ze zpráv Tchaj-wanu, ty však blíže nespecifikují, o které modely se jedná.

Samsung je v háji!

iPhone 6 zamíchal neuvěřitelně trhem mobilních telefonů. Je pravdou, že ze začátku ho všichni proklínali, ale myšlení lidí se od té doby značně změnilo. Před nedávnem dokonce vyplavala na povrch nemilá zpráva – to, co Samsung prodá za měsíc, Apple za dva dny.

Samsung se brzy dotkne samotného dna - s tímto přístupem

Samsung se brzy dotkne samotného dna – s tímto přístupem

Korejská společnost ztrácí tak důvěru u řady svých dosavadních zákazníků. K tomu i značně přispívá kopírování některých prvků. Příklad? Na září chtějí představit nový a rozměrově větší model. A jak ho nazvou? Jak jinak než Samsung Galaxy S6 Plus. Má to být prý konkurent iPhonu 6+. Já jen dodám, že až se to stane, tak tomu doopravdy uvěříme…

Vlajková loď potopena, kapitáne!

Vlajková loď potopena, kapitáne!

KOMENTÁŘ REDAKCE: Proč tomu tak vlastně je?

Samsung už si neví dále rady. Vydává telefony jako na běžícím páse, zatímco Apple se soustředí na 100% výkon jejich zařízení. Právě proto je v prodeji jen několik modelů těch nejlepších iOS zařízení. Samsung razí jiné heslo – čím více, tím lépe. A zatím se mu to nevyplácí. Snaží se lidem ukázat nové vychytávky (pro příklad – ohnutý displej), ale nedokáže to odprezentovat jako výhodu.

Špatně sází na reklamní spoty. Pokud si všímáte, každá z těchto dvou společností má úplně rozdílné reklamy. Apple v nich ukazuje, co jejich zařízení umí. Samsung zase, jak vypadají a kolik stojí. Co je dle vás lepší?

Závěrem našeho komentáře jen dodám, že se velice těšíme na pondělní WWDC konferenci!

WWDC-2015-invitation

V pondělí na večer, už se těšíte?

Hmatatelné zoufalství v podobě dalších dvou spotů

Samsung si evidentně naivně myslí, že když jednou zesměšní iPhone, že ho všichni začnou uctívat. Bohužel v tomto případě to má spíš vražedný účinek. Podívejte se na dva nové reklamní spoty, které vypustila tato korejská společnost do světa…

V tom prvním se snaží popsat přední výhody zakřiveného displeje, na kterém je možné zobrazení tzv. rychlé notifikace. V tomto spotu si dělají srandu z toho, že iPhone na hraně nic neukazuje. Jen vibruje.

Druhé video se zaměřuje na bezdrátové nabíjení, což je funkce, kterou iPhone neoplývá. Dále se dostává také k fotoaparátu. S6 Edge má prý lepší pro pořizování selfie fotek. No, názor necháme na vás…

Foto: Samsung Mobile Facebook

Vybírá jen ta nejlepší témata a snaží se psát tak, aby to lidi bavilo. Nezastavuje se před ničím, na rozhovory bere suprové lidi. Řídí se heslem "Per aspera ad astra", tedy "Přes překážky ke hvězdám".

Komentáře

Nahoru