Na reklamní kampaň Kingsmill bylo podáno 19 žalob

Anglická agentura pro reklamní standardy (ASA) se bude tento týden zabývat stížnostmi na údajně nezodpovědnou a nechutnou reklamu na chléb značky Kingsmill. Důvodem je video o délce 30 vteřin, které vyrobila reklamní agentura Contagious Content.

Herečka Tara Berwin hraje v klipu školačku, která je oblečená v minisukni a punčocháče má nad kolena. Scénář je vymyšlen tak, že chlapec snídá toasty z chleba Kingsmill a doporučuje starší sestře, aby se před odchodem do školy převlékla. Dívka si poptáhne sukni ještě víc a odchází.

Herečce je již 18 let, ale někteří britové se domnívají, že reklama má sexuální podtext a propaguje pedofilii. Kamera spočívá na dvousmyslných záběrech pohybu dívky, oblečení je velice sporé a neodpovídá školní uniformě. Na internetových diskuzích se vedou spory, zda nebyla překročena míra sexuálního podbízení v souvislosti s mládeží. Reklama totiž nemá v podstatě ke chlebu žádný vztah.

Herečka Tara Berwin se domnívá, že nepotřebuje být kontrolována a že reklamou nic špatného neudělala. Kromě toho byla reklama prověřena komisí v televizi. Ředitel Kingsmill Will Ghali také nevidí v reklamě nic pozoruhodného. Je prý lehká a veselá a přináší svoje sdělení pro pobavení a přitažení diváků.

Tento týden ASA rozhodne, zda reklama bude stažena nebo zůstane ve vysílání. Před několika dny ASA zakázala reklamu parfému Marc Jacobs se 17 letou herečkou z podobných důvodů.

 Zdroj: New Kerala

Komentáře

Nahoru