Na Twitteru proběhla kampaň #ISEE, lidé testovali svou představivost

Slyšeli jste někdy o Pictionary? Možná ne přímo o ní, ale určitě jste už někdy hráli hru, která se sice jmenovala jinak, ale měla stejný princip. Prostě jde o to, že jeden něco nakreslí a druhý hádá, co to je. Před nějakou dobou byla oblíbená mobilní aplikace Draw Something, která byla přesně o tomhle.

Něco takového se nedávno dělo na Twitteru. Akorát že nikdo nic nemusel kreslit. Reklamní agentura Saatchi & Saatchi přišla v Guatemale se skvělým nápadem. Dali dohromady rámeček o velikosti 12 x 12 metrů a pověsili jej na oblohu. Proč? Protože pak stačilo jen jít kolem, mrknout do rámečku a tweetovat o tom, co vidíte.

i_see

Agentura požádala kolemjdoucí lidi, aby vyfotili, co vidí, a s hashtagem #ISEE sdíleli na Twitteru, co si pod mraky představují. Zřejmě zrovna vychytali hezké počasí, protože tweetů s hashtagem #ISEE se nakonec objevilo přes 25 000. A desková hra Pictionary se v Guatemale začala rychle prodávat.

Komentáře

Nahoru