Nákupy a reklamace na českých slevových portálech

Nákupy a reklamace na českých slevových portálech

Social Media barometr zveřejnil zajímavé údaje z oblasti slevových portálů. Ze studie jsme zjistili, co zde Češi nejvíce nakupují a co nejčastěji reklamují.

Na slevových portálech nakupuje asi čtvrtina občanů České republiky. V roce 2011 jich u nás působilo více než 200. Od té doby však jejich počet stále klesá. V současné době je na českém trhu 55 slevových portálů, přičemž 80 procent trhu ovládá šest největších z nich.

Nákupy a reklamace na slevových portálech dle studie Social Media Barometr:

Nákupy

  1. Móda (19 %)
  2. Pobyty (15 %)
  3. Zážitky (14 %)
  4. Cukrovinky (11 %)
  5. Spodní prádlo (10 %)
  6. Dům a zahrada (9 %)
  7. Drogerie (9 %)
  8. Bytové doplňky (8 %)
  9. Elektronika (5 %)

Reklamace

  1. Ubytování (25 %)
  2. Pedikúra a manikúra (25 %)
  3. Strava (22 %)
  4. Elektronika (17 %)
  5.  Jiné služby (11 %)

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru